Her gün muhakak yaparım, yerim, içerim dediğin o şey ne?

Kahve içmediğim aklıma geldi diyorum bir şey eksik bir şey eksik neeee🙄buldum kahveymiş..

Her gün muhakak yaparım, yerim, içerim dediğin o şey ne?

En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni.

#inci🤎

Her gün muhakak yaparım, yerim, içerim dediğin o şey ne?
Cevapla