İki adet kitaba az önce çok ciddi para verdim. Ekonomi cart curt falan filan tamam da el insaf ya. Bir de şu Ahenk çikolataya şey yapsınlar

Özlem içerir.
İki adet kitaba az önce çok ciddi para verdim. Ekonomi cart curt falan filan tamam da el insaf ya. Bir de şu Ahenk çikolataya şey yapsınlar

Özlem içerir.
Yok. Zevkim için kredi çekmem ben. Kredi çekerek yaptığım şey bana zevk değil zul olur..
Elektronik alışverişi olabilir abi
🍃
Cevap
12Cevap
Sigaram var tabi ki de. zaten yakında kredi çekip sigara alacağız
Zevklerim yüzünden o kadar çok kredim var ki ayda 30-35k ödüyorum hzjxjsjsj
Artık nasıl kazanıyorsan 🙀😂
@TOKAREV Hocam yeri değil, yoksa çok şey söylerdim de sen anla beni.
@TOKAREV evet çok pahalı ben allahtan o an başka kitap okusam bile alacağımı alıp kitaplığa koyuyorum
Vadesi 12 ay olunca aylık taksit fazla maalesef
Şimdiye kadar hiç kredi çekmedim ana yakın zamanda çekmek zorunda kalmam umarım.
İnşaallah
Ben bizzat kredi çekmenin kendisine taviz vermiyorum :)
Kıral hareket
Eyvallah
Eee hocam bilgi ucuz değil. En azından hakkını verene gidiyor 👍🙂
Eyvallah kıymetli hocam
Dondurma. Birileri borcunu ödese de doysak artık :D
Kardeş bi konum atsana bana 😂
Bugün kamyonu sen yolladın demi bana biliyom ben hahahah
Ancak keser dedim 😂
Bi tane cornet verip kaçtı. Anlamam gerekirdi hahahahaha
Vay arkadaş o da boşa gitti desene
Giyim, kıyafet, kişisel bakım ürünleri ve sigaramdan..
Sadece kitap. Uygun bulduğum an alırım, hiç kaçırmam. Cebimde kalan paraya da bakmam. Bugün olduğu gibi.🤦🏻♀️
Hazırlarını oku önce.
Gratiste göz belertmekten iyidir. Stokluyorum fena mı?
Aynı kitapları almayın.
Peki hocam. Selametle🙋🏻♀️
Nemlendirici krem... kotusunu kullaninca daha fazla masrafli oluyor
Şimdiye kadar olmadı fakat bu devirde kredi çekmek mantıksız
Arabalara karşı tutkum var. Kredi çeker, sanayide yatar kalkarım ama yinede ondan taviz vermem.
Parfüm ve puro kaç para olurlarsa olsun yine de alıyorum 😁
Dizi ve film izlemek
Agah bey değil mi o🥹
Konser 😅
Evet kendileri :)
Hiç öyle bir zevkim yok
Hiç bir zevkim için kredi çekmem ben
Kendimi zora sokmam mecburi bir şey değilse tabi
Yok, iki zevk için borca zora sokmam kendimi
Taviz veririm yine de kredi çekmem
asla yok bu kadar ahmek var mı memlekette...
Yok galiba ya da aklıma gelmiyor
+10 item keyfi.
Hayır, krediyi pek sevmem.
Video oyunları ve teknoloji.
Hayır yok.
O ağah bey mi?
Hayır yok
kedi sizin mi minnoşş tipe bak🥺
Tatlı yemek
Yok..
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar