En son ne zaman çıplak ellerinizle birini öldüresiniz geldi? Benim bugün 🤔

En son ne zaman çıplak ellerinizle birini öldüresiniz geldi? Benim bugün 🤔

Tam olarak dün oldu yanımda olsa ilk ağzına bir çakarım da sonra atarım camdan aşağıya başka türlü anlamaz medeniyet yoksunu insan evladı çünkü.
bu duyguyu çok iyi bilirim 🤔 hayırdır kim canını sıktı 🤔
Cevap
16Cevap
Sürekli her gün oluyor bu duygu bende
Bencemi ve sorumu taklit eden iki üyeyi Allah'a havale ediyorum. Dilerim ikisinin de elleri kırılsın.
kim taklit etmiş 🤔
Araştıran bulur onların beş para etmez isimlerini burada yazacak değilim.
👍👍👍👍
Soruyu okuyamadim bi an 😂öldüresemiz yok şu an gelmedi😂
Gelince haber et 🤣
Ya ara ara o heyecanı yaşiyorum..
Enerji doluyorum hatta.. 😏
Ben de negatif enerji tavan yapıyor
Sende mıknatıs gibi çekiyorsun hepsini.. 😒
Valla öyle doğru söylüyorsun
Sakin ol sen yine de..
Ben ona dilber şarkısını söylüyorum, evi barkı yok herhalde hep aklımda çünkü en son demek için bile zaman vermiyor.
O raddeye gelmek istemem, bu durumlarda kendimden korkarım kavga etmem.
Gürültü yapan komşuları.. Birinin huzurumu bozması kadar beni delirten bir şey olamaz...
Günü bu soruya cevap vermekle bitirmek istemiyorum jekjfkdjdhcjfh
Neden 😱
Bugün katil olursam avukat ayarlayın
Asil benim sesim çıkmazsa beni cinayetten hapse atmışlardır demektir 🤣
Dkkdkdkdkdkd
Hiç gitmiyor ki içimden bu istek.
4-5 gündür bende de gitmiyor 🤔
Bende hep var o istek 😔
Bende de la bogazlamamak için kendimi zor tuttum
Ortak mı lan senin
Lan karaktersiz ortağı def ettim abiyle ortak oldum ondan yana sorun yok. 45 gün önce onay verildi. Yaptığımız işin parasını alacağız. 45 gün vadeyle ödeme yapıyorlar şimdi 45 gün dolmuş para yok para nerede diye soruyoruz bu sefer başka birim onaylayacak dediler. Adamla konuşuyorum pişmiş kelle gibi karşımda siritip konuşuyor. Ben ödemelerim var parayı almam lazim diyorum adam bana istiyorsan borç vereyim diyor. Kendimi zor tuttum aq elim kolum titriyordu az kaldı lafı soktum.
Kanka çek falan almıyor musun sen? Senet yapsaydınız bari lan 😔 kendi paranın peşinde koşturuyorlar mk öyle adamların ben ya 😡
Bu firmayı söylesem s. lan dersin 🤣
Hangi firma turktelekom dersen demem
Bu akşam trafikte
Trafikteki kere kızmıyorum artık 🤣
elvensiz olmaz hijyen sart 😅
maskede lazım o zaman :D
Her günüm böyle geçiyor
aynı ben 🤔 bugün geldiği son noktaydı
Bana ara ara geliyor bi süredir
gayet normal ben gelmiyor desen şaşardım
Niye
Türkiye'de bu duyguyu yaşamamak imkansız 🤔
Ciplak elle :)
Uğraşmaya gerek var mi
valla adamın biri pişmiş kelle gibi karşında durup senle dalga geçer gibi konuşursa insani dürtüler horon tepmeye başlıyor 🙃
Cek vur ya :) parmak izi birakma :)
imzamı atmadan olmaz 🤣
En son tükür gitsin :)
Bu arada insan sabri sakinliği belki öfke kontrolü aslında konforlu bir hayat sürmesini sağlıyor:)
Hatta korkak olup bunu da umursamayanlari kıskanırım:)
Belli canin sıkılmış gecmis olsun sonucda bu durumla bile şurada eglenilebiliyor o yüzden sanki doğruyu yapmissin imzayı ufka saklayarak :)
sabır da bir yere kadar elim ayağım birbirine girdi elim titriyordu zor tuttum
Gecmis olsun
eyvallah
Aa sakıncalı paylaşım 🤪🤣
varsayımsal bir soru 🤪 uygulamak suç düşünmek değil 🤔
Yıllardır eldiven takıp öldüresim geliyordu şimdi çıplak el mantıklı geldi daha samimi olur 😉
İsmini vermek istemediğim bir şahıs
Ben kimseyi öldüremem
Bundan iki ay önceydi galiba
Her Allah'ın gunu biri çıkıyor, istisna yok
6-7 ay önce yaklaşık
Bana ara ara oluyor o.
Sabah saat 10 sularında.
Pazartesi günü
Az önce
ne oldu hayırdır
Kendi görüşüme karşı gelindi ben de sinirlendim
Sanırım bu bir işaret. ŞİMDİ.
ne oldu 🤔
Az önce:)
kimi 🤔
Bugün, kardeşimi
ne yaptı ki 🤔
Dili pabuç kadar , sanki ben değil o benden büyük
Harbiden katil olucam birgün
genelde öyle oluyor kaç yaşında kardeşin
12 ama görsen sanarsın 22
hahah o tam geçiş dönemi öyle oluyorlar 🤣
Harbi ya Allah'ın ergeni
Ne laf anlatirsin ne başka bir şey dediğini yaşar dediğin doğru olduğu ortaya çıkar ona rağmen o öyle değil diye ısrar eder sal gitsin en temizi 🤣
Ahahah tabii
Yıllar önce.
kaç yıl oldu 🤔
Tam olarak 7 yıl
çok olmuş 🤔
Yıllar önce diyorum ya hahaha
işte o çok genel bir tabir 🤣 3 yıl da diyebilirdin 🤣20 yıl da
3 yıl yıllar önce olma ki birkaç yıl olur😄😄
bakış açısı :D yıllar çoğul :D 2 yıl da yıllara girer 3 yıl da :D 1 yıl dan fazla olduğu sürece hepsi girer 🤔
Beynim yandı dur😄
Yakarım affetmem 🤣
😂😂
Beni aldatan eşimi❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰😍😍😍🌸🌸🌸
yaşın 18 görünüyor ne ara evlendinde aldatıldın 🤔
5 yıl oldu
çok olmuş 🤔
şu an
Kim o bahtsız
Bırdan biri mi
Ok
kim ne yaptı hayırdır
dun maalesef
neden maalesef 🤔
hos bir sey degil 😄
valla bazısı hak etmiyor değil 🤣 stresi biz yaşayacağımıza onlar yaşasın daha iyi 🤔
o da dogru simdi, oldurelim bari 🙄😂
hani öldürmeyelim süründürelim dersen ona da varım
daha cok aci ceksinler surundurelim o zaman
öyle deyince bak çok daha cezbedici bir düşünce oldu 🤔
mantikli bence de
goktug bence senin bilincaltin cok genis, senaryo kabiliyetin de cok yuksek tebrik ederim
rica ederim
2 hafta önce
Gelmedi
Aynaya bakınca da oluyor
Hiç kimseyi
Saat 20 sularında
Sakin ol şampiyonn
İki gün önce
Sabah
Ne oldu sabah 🤔
😱😱 Ne oluyor
bir şey olmadı olsa güzel olurdu 🤣
geçen hafta
Bugün
Her gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?