Asla kendinden haksız olsan bile özür dilemek konusunda ödün vermeyenlerden misin?💅🏻💅🏻
Senden yaşça küçük olsa bile özür dilemen gereken yerde özür dilemekten kaçmayanlardan mısın?


Asla kendinden haksız olsan bile özür dilemek konusunda ödün vermeyenlerden misin?💅🏻💅🏻
Senden yaşça küçük olsa bile özür dilemen gereken yerde özür dilemekten kaçmayanlardan mısın?


Ben özür dilenmesi gereken bir konu varsa özür dilerim tabi ki de her zaman. ayrıca bana kalırsa Özür dilemek sadece bir kelime öbeği değil, ilişkilerde derin bir etkisi olan, samimi bir davranıştır Hem özür dileyen hem de özür dilenen kişi için birçok faydası bulunur. İşte özür dilemenin başlıca faydaları Suçluluk Duygusundan Kurtulma: Yapılan hatanın kabul edilmesi ve özür dilenmesi, kişinin içsel çatışmalarını azaltarak rahatlamasına yardımcı olur. İlişkilerin Güçlenmesi Samimi bir özür, bozulan güveni yeniden tesis ederek ilişkilerin daha sağlam temeller üzerine oturmasını sağlar.
Empati Gelişimi: Başka birinin duygularını anlama ve onlara değer verme becerisi olan empati, özür dilemeyle birlikte gelişir. Kendine Güvenin Artması: Hatalarını kabul etme ve sorumluluk alma, kişinin kendine olan güvenini artırır.
📌📌📌Yorumuna bu bilgileride eklediğinden teşekkür ederim sabitlensin bakalım:)
🌸🌸
✨✨
Benim en hassas olduğum konulardan biridir bu , ben teşekkür etmesini de bilirim özür dilemesini de. Eğer bir insan belli bir yaşa gelip teşekkür etmesini özür dilemesini bilmiyorsa o insan hiç bir şey bilmiyor demektir , ben bazen burada da çok rastlıyorum yapılan bir yoruma iltifata vss karşılık olarak teşekkür , tişikkir , thanks vss bilmem ne yazıyorlar bu nedir ya adam gibi teşekkür ederim demek çok mu zor geliyor bu insanların ağzına ben bunu anlamış değilim hatanızi kabul etmekten özür dilemekten teşekkür etmekten korkmayın bu sizin değerimizi düşürmez tam tersi size erdemlik ve değer katar
Haksızsam ve karşımda değer verdiğim biri varsa özür dilerim diz çökerim her şeyi yapabilirim.
Diz çökmek vayy helal olsun🌼
Hayır, hatam varsa özür dilerim
Ne güzel💚
😇💞
Teşekkür ederim 💖
Rica ederim🌸💎
Cevap
28Cevap
Hatasız insanın olmadığını hepimiz biliyoruz. Ama nedense o sihirli sözcükleri kullanmak nefsimize çok zor geliyor. Aslında gönül ister ki insan hiçbir zaman özür dileyecek duruma düşmesin. Teşekkür etmek gibi özür dilemek te bir nezaket kuralı. Özür dilemek her zaman insanı yüceltmez, mesela haklıyken özür dilemek insanı değersizleştirir.
Özür dilenmesinin gereksiz olduğunu düşünüyorum en azından sürekli olarak dilenmesini diyeyim.. özür dilemeyle herhangi bir şey geçmiyor veya düzelmiyor. Önemli olan onu hissetirebilmektir.
Nadiren dilerim onda da tam dilerim
Hayır, haksız isem ya da birini istemsiz de olsa kırdıysam özür dilemekten çekinmem. Hatta bunu telafi etmek için çabalarım. Haklıysam özür dilemem ama çözme odaklı olurum karşımdaki değer verdiğim biri olduğu sürece. Olayı haklı, haksız çatışması haline getirmem. Benim için önemli olan beni anlaması, bir daha tekrarlanmaması ve telafisi için çabası olur.
Asla inat etmem. Hatalı olduğumu biliyorsam direkt dilerim özrümü.
Özür dileyeceğim yerde kesinlikle dilerim. Gocunacak bir durum değil yani özür dilemek. Hatalı isem kabul ederim hatamı. Doğru tektir çünkü. Kim haklıysa diğeri hatasını kabul etmeli. İnatla haklı çıkmaya gerek yok yani.
Özür dilemesini bilirim ama bazı hatalar var bir an öfkeyle yapıyor insan kasıtlı olarak yani isteyerek yapmış olur ve bunun özrü olmaz yani özür dilesen de bisey değişmez.. olan olduktan sonra özür dilesen ne olacak geçmişi değiştiremen sadece zamanla bununla yaşamayı öğrenin o kadar..
Haklı isem özür dilemem, benliğimden ödün vermem. Amma ve lakin haksızsam hatamı sonuna kadar kabul ederim, çünkü bu beni ben yapan bir erdemdir.
Evet tabiki haklıyken dilemek ezik görünmeye sebep olur zaten sürekli teşekkür etmekte öyledir.
Bazen fark etmesekte evet bende de var yalnız değilsin🤣🤣
Nezaketen alışkanlıktan o aslında🤣👍🏻
Hayır özür dilemem gereken bir durum söz konusuysa özür dilerim.. Ben özür dilediğim için dilime yapışmaz ya..
Hem özür dilemek bana göre erdemliktir..
Özür dilemek sanılanın aksine bence gayette hoş ve erdemli bir davranış ben eğer hatalı isem özür dilerim ama hata yapmamaya çalışırım
Evet hatalıysa dilemek erdem🌸
😌🦋
Genelde dilerim sorun etmem ama bazen çok gıcık olduğum durumlar olabiliyor. İçimden gelmeyen bir şeyi söylemek de samimiyetsiz geliyor
Evet yaa benimde içimden gelmez bazısına hiç😏
Aynen öyle bebeksi🤣🤣
Ben tam tersi fazla özür diliyorum. Biraz azaltıp karşı gelmem lazım. niye hep ben özür diliyorum? 🤦♀️
Sûrekli mahcup hissetme halin olduğundan. Kendine yönel ve ben bu konuda gerçekten haklı mıyım? Diye sor zihnin yönlendirmesine bakmalısın duygusal değil🌼
Değer verdiğime haklı olsam bile özür diliyorum. Geri kalanında genelde haklı olduğum için onlar benden özür diliyor.
Olması gereken👍🏻
Hayır, özür dilemek erdemliliktir. Haksızsam özür dilemeyi bilirim. Her konuda inatçı olurum, bu konuda olmam.
Bravo👏🏻👏🏻
Teşekkürler :)
Hatalıysam tabi ki dilerim özür dilemek erdemli bir davranıştır
Erdem🌸🥂
Dilerim ya haksız olduğuma bende inandıysam 😂
🤣🤣
Eskiden hatalı oldugumda dilerdim ama artık dinlemiyorum
O hale getirenlere bakmak gerek🙋🏻♀️😌
Kesinlikle durduk yere gelişmez bazen yapana değil de yaptırana bakmak gerekiyor
Aynen öyle şekercim🩵
Hatalı olduğumda özür dilemeyi bilirim
Tebrikler🌸
Yerine göre kişiye göre. Sevdiğim birisi ise ve yaptığım hataya göre özür dilerim. Ama sevmediğim birisi ise özür dilemem gider birde tehdit ederim dur oğlum daha yeni başlıyoruz diye😂
Öyle aslalarım yoktur, hatalı olduğum yerde özür dilerim.
Özür ve teşekkür olduğunda konu, kaçınmıyorum. Kolayca hatamı kabul eder, özrümü dilerim. Sadece bunu abarttığım konusunda endişelerim var.
Hayır böyle bir inadım yok. Haklı da olsam sevdiğim insanlarla tartışmayı sonlandırmak için özür dilerim.
Haksız olursam dilerim ama önce haksız olduğuma beni ikna etmeli bu da biraz zor gibi zoru o nedenle seviyorum 😀
Konuya göre ve kişiye göre değişiyor ama özür dilemeyi bilirim
Bazen inadım tutsa da sonunda özür diliyorum
dilerim ben bu beni küçültmez ben böyle düşünüyorum
Hatalarım olursa özür diler yapmamaya çalılırım bir daha.
Karşı taraftanda aynısını beklerim..
Özür dilemek benden bişey eksiltmez, dilerim
özür dilemek bir erdemdir hata varsa kabullenmek gerekir
Özür dilerim. Yanlışımı farkeder etmez koşarım yoksa uyuyamam, huzursuz olurum
Özür dileyecek bir şey yapmayın, yaptıktan sonra özür dilemenin bir anlamı yok.
Hayır kesinlikle özür dilerim
Özür dilemekte gecikmem
Evet çok fazla ams eğer karşıdaki kişi üzüldüğünü görürsem dilerim çünkü erdemlikdir
Cidden özürlük bi'şey ise dilerim yoksa az bile yapmışım derim.. 🤷♀️
Hayır haksız olduğum konularda özür dilemekten gocunmuyorum.
Haksızsam elbette dilerim.. Kırıp dökmek bana göre değil hele inatlaşmak hiç değil :)
Özür dilemek bana güç gelmez gerektigi zaman
Evet gerektiğinde🥂👍🏻
Değilim, ben özür dilerim bu eziklik değil alçak gönüllülüktür.
Ederim ana kuyrugumuda dik tutarim
Ahaahah aynen 🤣🤣
Dicaprio nun hangi filmi bu
The Aviator (Göklerin Hakimi)
Hatalıysam hiç zorlanmam özrümü dilerim
🌸🌸🤌🏻
🌸🍫
dilerim cogu zaman ama inat ettigim de cok oluyo
Bende de var bazen🤣🤫🤫
iste kadin olunca demek ki 😂
Evet bir iç dünya savaşı oluyor🤣🤣
kaybedemeyiz 😂
😎😎🥂
Gerekiyorsa dilerim, gocunmam.
🌸💜🌼
Ben de dâhil herkesin öğrenmesi gereken bir erdem
Haklısın canım🌸
💘💘
Değicek biriyse tabikii diğer türlü umrumda değil
Evet değişecek ama birnevide üstünden yük kaldırmak haksız olunan konuda🌼
Kişiye göre degisir herkese hemen dilemem
Bende😀
Ya hak etmiyorlar ama
Özürlük hiç bir şey yapmam kolay kolay. Bunu yakalayana ödül dağıtıyorum.
Asla değilim ama hak etmesi lazım tabii o istediği için yapmam
Asla inat etmem böyle şeylerde.
Özür dilemem gerekiyorsa dilerim...
Hayır ben hatalı isem özür dilerim
Hayır hiç inatçi değilim. Özür dilerim.
Değilim hatalıysam dilerim
Hayır değilim, özür dilemekten çekinmem.
Haksız isem evet dilerim.
Suçluysam dilerim hiç de gocunmam.
Özür dilemem gerekiyorsa dilerim
Özür dilemek büyük erdemdir
Değilim..
Evet dilemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?