Yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen düzgün cevap verebilecek olanlar tek yazsın. ?

Öncelikle merhaba arkadaşlar. Size duygu durumum ve satırlara sığar mı bilmiyorum ama ruh halimi anlatmak istiyorum. Hani her insanın belli bir duraksama dönemi vardır ya çaresizdir mutsuzdur ve en önemlisi ise yaşamaktan bir haz almaz. Fakat bunu kime anlatsanız aman ya üzülme bunlar geçici duygular der işte ben o geçici noktaya gelemedim. Benimki ayları da geçti sene olacak. Herkes gün bitmesin zaman geçmesin işimi halledeyim, gezeyim, eğleneyim, eşimle dostumla vakit geçireyim der ama sen sadece usulca bir köşede oturup akşam olmasını beklersin. Akşam da sabah olmasını... Derken bu döngü her gün tekrarlanır.
Sahi biz miydik bu hayatı seçen? Kısıtlı imkanlar, baskıcı aile, mutsuz ilişki, başarısız kişilik..
Kafamda milyon tane soru işareti var. Bu ruh halinden nasıl kurtulacam?
Yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen düzgün cevap verebilecek olanlar tek yazsın. ?
Cevapla