Öncelikle merhaba arkadaşlar. Size duygu durumum ve satırlara sığar mı bilmiyorum ama ruh halimi anlatmak istiyorum. Hani her insanın belli bir duraksama dönemi vardır ya çaresizdir mutsuzdur ve en önemlisi ise yaşamaktan bir haz almaz. Fakat bunu kime anlatsanız aman ya üzülme bunlar geçici duygular der işte ben o geçici noktaya gelemedim. Benimki ayları da geçti sene olacak. Herkes gün bitmesin zaman geçmesin işimi halledeyim, gezeyim, eğleneyim, eşimle dostumla vakit geçireyim der ama sen sadece usulca bir köşede oturup akşam olmasını beklersin. Akşam da sabah olmasını... Derken bu döngü her gün tekrarlanır.
Sahi biz miydik bu hayatı seçen? Kısıtlı imkanlar, baskıcı aile, mutsuz ilişki, başarısız kişilik..
Kafamda milyon tane soru işareti var. Bu ruh halinden nasıl kurtulacam?
Sahi biz miydik bu hayatı seçen? Kısıtlı imkanlar, baskıcı aile, mutsuz ilişki, başarısız kişilik..
Kafamda milyon tane soru işareti var. Bu ruh halinden nasıl kurtulacam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer