Ne zaman bakış açım değişti o zaman güzellikler hayatıma dahil oldu😌🙏
Güzelliklerin her zaman sizi bulması dileğiyle 🙏😌
Güzelliklerin her zaman sizi bulması dileğiyle 🙏😌
Şimdiki yaşımı çok sevdim ben,30'dan sonrası güzelliklerle geldi bana, kendimi bulduğum ve keşfettiğim yaşlar oldu 30'lu yaşlar. En sevdiğim yaşlarım. 31'den sonra gözüm açıldı diyebilirim. Hâlâ birileri beni manipüle ve sabote edebilirdi, ben kendimi manipüle ve sabote edebilirdim, kim ne düşünür kaygılarımı bıraktığım yaşlar oldu 30'lu yaşlarım, hatta düşünmeye bile üşeniyorum, üşengeçlik bazen güzel oluyor. Bana karşı art niyet besleyenlere karşı üşengeçlik içindeyim ve mutluyum.
Bakış çok önemli evet. Güzel bir noktaya değinmişsin.
Hayatta böyle işte. Nasıl bakarsan öyle yaşarsın ve hayata ne dersen kendini o şekilde gerçekleştirir. Sürekli hayat ne kadar zor diyenin, hayatı kolaylaşmayacaktır. Ben hep herşeye rağmen hayat yaşamaya değer dedim. Bu yüzden çok şey yaşattı ama hayata da sıkı sıkı tutunmamı sağladı.
O travmalarım var, psikolojim bozuk diye ağlayanlar gibi olmamak için bütün bu olumsuzlukları gelişime fırsat olarak görmek de güçlendirecektir. 👌
👏👏
Bakacağız. Kovalıyorum, çabalıyorum ve olması için uğraşıyorum dersem yalan olur. Dimdik ayakta değilim. Ama yıkılmadım da. Oturuyorum diyelim şu an 😄
Cevap
14Cevap
Coronadan sonra ben kendimi düzelttim ya valla. Anasını satayım beklentimi sıfıra indirince hayat güzelmiş ya lan dedim.
Coronanın faydaları 😅
Aynen öyle reis 😂
Güzellikler bulmuyor ama mutluluğu yükseklerde aramayak kendime değer vererek severek daha iyi bir yaşamım oldu
Bakma ben hep kötü şeyler yaşadım sonra Allah baya sene sonra sınav etti ilk zaten o görmeyen gözlerimi açtı sonra ben bir şey yaptım metitasyon dinledim çok kötü oldum dua ettim birden yeteneklerim gelişti ve gerçekten dikkat ediyorum şu an gece bir de cama bakıcam belki lamba açılıyor kapanıyor bildiğin lamba açılıyor kapanıyor yetenekmiş o sonra çok iyi hatırlıyorum ışık parlamaları gerçekten oldu bir ara sanki yine oldu zaten metitasyondan dörtgen görüyorum renkler görüyorum ama orada diyor ki küre görürsün gerçekten var ve bende kendimde birşeyler hissediyorum ve garip olan bugün annem birşeyini aradı ve ben ilk tahminde dedim ve buldu dedim kalbim ne temiz
Çocukluk güzel geçti benim ama 20 li yaşlardan sonraki şu anki zaman dilimim en güzel zamanlarım geliyor. Çünkü sorumluluk ya da sorumsuzluk artık sadece kendime işliyor. Bir beklentide olan birine zorunluluk hissetmemek çok farklı duygu. İş kazanç kariyer hepsi kendime yönelik net şekillendi artık.
Hayatımın her döneminde güzellikler benimleydi. Sadece negatife düştüğüm zamanlar bazı sorunlar yaşadım. Gerii kalan tüm yaşamım pozitiflik içinde geçtiği için hep güzelim hep çiçek 😌
Güzellikler hep seninle olsun 😌
Daha o evreye adim atamadim sanirim. Ariyor beni biliyorum ama navigasyonda hata var. 🙄
Güncelleme yap bulur bence 😌
Bu sene her şey değişecek gibi bir his var içimde. Her şey çok güzel olacak Amin 777
777777 dolduralım burayı 😌🙏
77777777777777😄
20 li yaşlarım iyiydi ya daha özgür daha rahattım
Şimdi nankörlük yapmayayım her yaşımda güzellikler ile karşılaştım.
Hep inişli çıkışlı bir hayatım var 😂 buluyorda bulmuyorda
25'ten sonra her şey mükemmel olmaya başladı
Daim olsun 🙏😌
Benim hayatımda cirkin, olumsuz olan şeylere yer yok artık😌
Yoo benim 😅 ben yaşıyorum sonucta. 😅
Olabilir aaaa 2-3 senenin lafı mı olur😅
Bunu mu tartışıyoruz şimdi aaaa önce ben dedim nokta😅
Kime göre neye göre😅
Ama önce ben dedim diyorum bak gene 😅
Asla susmam artık virgül!😅
Yok değilim 😅 ama şu an tam susmamam gereken konumdayım 😌
Henüz cıkmadım birazdan 😌
30-45 dk sonra😅
Abaaartt soru benim sorum 😅 zorla tutmuyorum yani
Bir ileri iki geri gidiyor gibi😅
Gördüğümü söyledim 😅
Evet her zaman😎
Heç merak etme 😌
Evet 😌
Nokta 😅
Tamam işte nokta (.)! 😅
Acaba ne cevap 😅 yeni görünümlü eski olmayasın sen yoksa.
Amac oysa evet 😅
Hayırlısı diyelim o zaman 😅
Tıp fakültesine başladığım günden itibaren çok mutlu bir hayata sahibim
hayatın güzellikleri beni bulmadı bulamayacak gibi ,😂😂😂
liseye gecince duzelmisti hala devam ediyor uni deyim
Şu zamanlarda diyebiliriz
Askerden sonra 😂
Hiç bir zaman bulmadi
Karamsar düşünmeyi kestiğim zaman
Mutlu olmak için bahaneler bulduğumda.
Aşikmi oldun ne
Güzellikler o zaman mı buluyor insanı?
Kadın pskolijisini iyi bilirim ya aşik oldu ya da cok istedigi birsey olmustur
Veya hayatında gereksiz her şeyi çıkardı ve kendi ayakların üzerinde durmayı başardı.. mesela
Kadını kendi ayakları üzerinde durmaya iten tek konu ailesinin bicimsiz yasam seklidir burada kdını degil ailesini elestirmek gerekir
Ohooo konu nerden nereye geldi 😅 bence hiçbir şeyi sorgulama en güzeli hayatın güzelliklerini yaşamak
Yasatirsalar yaşa tabi temennimiz bu
Daha karşılaşmadık
Hâlâ bekliyorum
35 ten sonra.
25 li yaslarda
10 yıl önceydi
Bulmadı
Hicbir dönemi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?