Antidepresan kullanmayı bıraktıktan sonra gelen boşluk ve rahatsızlık hissi?

Uzun süre ilaç kullandım ve doktor yavaş yavaş dozu azaltmaya başladı. Gün geçtikçe boşluk hissi artıyor, huzursuz hissediyorum ama normalde böyle hissetmemem gerekiyor. 2 ay içinde daha hafif bir ilaca geçtim, onun da sayısı gittikçe azaltıldı, yüksek ihtimal 2 hafta sonra görüşmemizde tamamen bırakmış olacağım fakat eski halime dönmüş gibiyim tek fark durgun ve sessiz birine dönüşmüş olmam. Doktorum bu durumun 1-2 ay süreceğini ve normal olduğunu söylemesine rağmen daha kötü hissediyorum. Bu hissiyat nasıl geçer? Biberonu alınmış bebek gibi hissediyorum sanki beynimdeki buzlar çözülmüş baş ağrım artmış gibi bir hissiyat
Antidepresan kullanmayı bıraktıktan sonra gelen boşluk ve rahatsızlık hissi?
Cevapla