Erkekler neden yeni tanıştıkları kadınlara labali davranıyor?

İlk buluşma için kafe vb yerler makuldür ama erkekler sadece yatağa atabilmek için benim evimde buluşalım , bilmem ne konserine gidelim, after a gidelim , pub a gidelim , clube gidelim , kampa gidelim yani cidden çok rahatsız edici değilmi yoksa bitek banamı çok rahatsız edici geliyor bence kadınlar olarak saygı hakediyoruz (genelleme değil belli bi kesim)
Erkekler neden yeni tanıştıkları kadınlara labali davranıyor?
Cevapla