
35 yaşından sonra ben de bir arttırım olmayacak hep 35 yaşında kalacağım 😏😏
Acaba site yönetimi bu konu ile ilgili bana iltimas gösterebilir mi?😂😂

35 yaşından sonra ben de bir arttırım olmayacak hep 35 yaşında kalacağım 😏😏
Acaba site yönetimi bu konu ile ilgili bana iltimas gösterebilir mi?😂😂
Yaşımı gizlemeye başlamam için bir yaş sınırı yok aslında. Genel olarak, insanlar yaşlarını gizlemeye başlarlar mı, bilmiyorum ama ben kişisel olarak böyle bir düşünceye sahip değilim. Yaş, tecrübenin ve hayat yolculuğunun bir parçası olarak görüyorum ve bu yüzden yaşımı gizleme gereği hissetmiyorum.
Yaşımı gizlemek gibi bir isteğim yok ama sanki 21 yaşımda takılı kalmışım gibi hissediyorum. Üzerinden kaç sene geçti ama hala soran olunca 21 diyesim geliyor. 🤣
Cevap
51Cevap
30 bile olmazdım elimde olsa doğrucu Davut gibi yaşımızı yazmış bulunduk 🤣
He ya kötü oldu bu 😀
Yaşımı göstermediğim için gizlemem
Ben 29 dan 30’a geçeceğim doğum günümün gecesinde o 23.59’da yani yorganın altına girmiştim ahahahaha
hayır sanki yorganın altına girip kafamıda iyice yorganın altına sokunca 00.00 olmayaktı 🤣🤣
ama ciddi ciddi krize giriyordum 30’a giricem diye de e 5 sene de geçti ne oldu hiç bir şey 🤣
Yaş sadece bir rakam boş ver gizlemeyi felan... Sadece hayatı dolu dolu yaşamaya ve mutlu olmaya bak gerisi hikaye. Kaç yaşında olursan ol sevdikten sevildikten ve mutlu olduktan sonra yaşmış gizlemekmiş yok şu oldu yok bu oldu felan hepsi çok boş şeyler...
Gizlemem her yaşın güzelliği var bence.
https://www.youtube.com/embed/e7qLWQdxv4Q22'lik kız peşinde koşmadığım için yaşım neyse onu söylüyorum. Spor yapıp bir de psikolojime dikkat ettiğim için huzurlu ve memnunum halimden. Yaş abartılan bir şey bana göre. Sağlığına dikkat edersen daha güzel yaş alırsın.
34 ü görünce ileriye gitmek gibi bi derdim olmadığını düşünmeye başladım ama gizleyeceğimi pek sanmıyorum ( burası hariç). 😄
Aynı yaşlardayız seninle diye tahmin ediyorum 😀
😂😂 müneccim gibi gacı
Eski hesabında yaşın yazıyordu galiba dimi😀
Bi cahillik yapmışım, hemen yüzüme vur 🥺
Hafızam iyiymiş be maşallah bana 😂😂😂
İstersen sileyim görüşünü rahatsız olduysan
Kız en üstte ben yazdım ya zaten 😂 maşallah sana 😄
Ben uyusam iyi olacak galiba 😂😂
Çok farklı algıladım o yazdığını 😀😀
Lan 😂😂 hadi git yat, sabah erken işimiz var giit yat ( şarkı bu yanlış anlama 😅) 😂
Ahahaha deli😂
Sana deli demek isterdim ama o kadar romantik değilim 😂
Ben cidden dedim hoşluk olsun diye değil 😂
Aslımı inkâr edersem çarpılırım, haklı bir kabulleniş benimkisi. Deliyim ama kendi halimde 😁
Benim açımdan sorun yok😀
Hiç gerek olmadı küçük gösteriyorum , hatta küçükken bu yüzden bazı sıkıntılar bile yaşadım 😂
Ablamı 30 dan sonra büyütemedim geçen bi sordum sormaz olaydım 🤦🏼♀️
Hayat da ablama iltimas göstersin yaşlanmasın 😅
Söyleyelim hayatcığımıza :D
Ricalar ✨
Öyle takintilarim yok qma sen çoooooooook yaslanmissin 🖤
Görünüş avantajımdan dolayı hiç yaşımı gizlemiyorum. Dahası keyifle söylüyorum aaa hiç göstermiyorsun diyorlar hoşuma gidiyor 😂
Sitedekiler bilmese de olur diye düşünüyorum.
Hiç gizlemedim. Küçükte söylemedim. Yani bunun sebepleri vardır. Mesela evlenmemiş olmak. Bende bekarım ama 40 oldum diyorum her yerde 🙂
hiç bir zaman gizlemeyi düşünmüyorum her yaş insana olumlu olumsuz bir şey katar yeni deneyimleri yeni bakış açıları olur insanın
Göğsümü Gere Gere yaşımı söylüyorum zaten İnanmıyorlar
Hiç bir zaman yaşımı gizlemem. Her yaşımın tadını çıkarırım. Hayat izin verdiği sürece...
32 den sonra gizlerim eğer. Ama bence gerek yok.
Yaşlandık artık gizliyoruz.. henüz 18 im ben 😏
Hiç gizlemem ya belki 35ten sonrasında söylemem :D
35 ne ya een daha 24 yaşındasın 😊 bu durumda bende 27 😁
Asla gizlemek gereği duymadım gerçekler her zaman güzeldir
Gizlerim genellikle fakat belli oluyor gizlesem bile
🤣🤣🤣🤣 kadının en güzel yaşları en coşkulu yaşları bence
Sanırım gizlemem ama büyük de konuşmamak lazım 🤭
Hehehe ben saldım artık düşünüp hesaplayıp söylüyorum 😂
Gizlemiyorum. Söylerken her seferinde şaşırıyorum “oha harbi 35 oldum” diye.
Şu an gizlemiyorum ilerde saklarmıyım bilmiyorum
30 sonrası yoktur kadın için. Yani bitmiş kedi besleyen teyzeler olunuyor. Çoğu erkek daha gence gidiyor.
Kadınlar otuzdan sonra geriye doğru sayılır 😂
Gizlemem herhalde Hakan Peker gibi olacam ben 😂
Yok ya ben bot falan basmam gerek yok 🥹 Hakan Peker gay mi olmuş yazık 🥹
O zman herkes gay olmuş 🥹 inşallah ben olmam 😂
O zaman askere gitmek istemiyorum diye bağıran avel var ya bir tane ibiş bir şey öyle olurum 😂
Direkt kafama sıkarım direkt
İnsan ırkını yok etmek istiyorum 🥹 bu çağa ait değilim ben 🤢
Bugün başlıyorum 😂
Nasıl hissettiğimizde dahil mi 😂
Öyle bir niyetim yok. Sistem ne güzel heaaplıyo :)
Ben hep 19 yaşındayım 😂😂😂
Nice mutlu senelere..
Hiç gizlemedim.
Ben gizlesem beyazlarım bağırır, onlar sussa gözlerim itirafçı.
Yasimi gizlesem ne olacak yuzumdeki cizgilerim dururken...
Ben bildikten sonra başkası bilse ne olur, bilmese ne? Neden gizleyeyim ki?
25mden sonra söyleyesim gelmedi hiç. Zaten kendimi hep 24 gibi hissediyorum nedense
what
😄Hele sen bi dur yahu ne saklaması
Erkekler için sorun olmazda bayanlar buna takabilir
Şuanda daha öyle bir şeybdüsunmedim ama ileride bakıcam
yaşımı neden gizleyeyim sebep ne? insanız ve her geçen gün yaşanmışlıklar birikiyor bunun neyini gizleyelim çok saçma yani.
Hiçbir zaman gizlemem
30 dan sonra söylemicem 😂
Yaşımı gizlemem
Hiçbir zaman yaşımı gizlemem
Yaşamı gizlemem
Gizlesem nolacak yüz herseyi söylüyor sjssj
gizlemem ama sorulmasını da istemem.
Ben 30 olmak istemiyorum yaaa. 29 kalıyım 😅
Doğruyu söylüyorum
Hiçbir zaman gizlemeye başlamayacağım☺️
Hiç gizlemedim
Gizlemem. Neysem oyum.
24'e adım attığım an duraklamaya geçtim ✌🏻
Hiç gizlemem neyse onu söylerim
45’te olsam gizlenmeyecek 😃
Bir takıntım yok
Yaşımı gizlemem asls ben neysem oyum
29 da kalmak istiyorum ben de 40 olana kadar falan
Aslında şimdiden saklamam lazımdı, yaşlandık bea.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?