Güncellemeler
1 yıl
Mesela ben birisiyle samimi oluyorum, onunla iyi hoş muhabbet kurmaya çalışıyorum amma karşımdakı soğuk, kısa, öz, cevaplar veriyor. Ve öyle kendini çok bilmiş, egolu, kibirli gibi gösteriyor. Böyle insanları nasıl alt etmek olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umursamayarak
Her insanın zayıf noktası vardır oradan ya da bir yanlışını herkesin içinde yüzüne vurarak
Öyleyse kişiliği budur daha fazla konuşup kaynaşman lazim
Evet doğru, ama bende kişi bana nasıl davranırsa ona öyle davranırım. Başkalarıyla samimi, amma benimle öyle. Doğrusu, bende ciddi biriyim, çok konuşkan değilim, belki ondan bana böyle davranır diye düşünüyorum
O zaman boş ver
Hayatından soyutlayarak
Uzak durarak
Haklısın
Sende kibir yap
bende birazcık kibirliyim, ve öyle oldukca çoğu insanlar uzaklaşıyor
edemezsin sen
Neden?
o potansiel yok gibi sende