Güncellemeler
1 yıl
arkadaşlar ben annemde büyümedim bana hamileyken piskolojik hap kullandığı için istenilmeden doğan bir bbeek olmuşum yinede bu yaşlarıma kadar annemle aram çok iyiydia ben küçüklüğümden beride aile içinde sorunlar vardı böyle büyüdüm ben içine kapanık biri olarak sonra annem bir olay yaşadı ve bir daha eskisi gbi sevmedi beni tek destekçimde gitti sonra hayatıma bir erkek girdi şimdi benimle evlilik düşünüyor ama cidden onu sevdiğim içinmi bu aileden kurtulmak içinmi onu istiyorum bilmiyorum
Güncellemeler
1 yıl
kısacası aklım karışık ne üşünüyorum on seviyormuyum ne yapmak istiyorum düşünemiyorum evet bence onu seviyorum ama uzak mesafe ilişki ne kadar gğvenilir ya babam gibiyse bu aileyle evlilik yönünden karşılarına nasıl çıkıcam bir ton sorun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
bence kendine zaman ver
Elbette ki yardımcı olurum. Lâkin sorununu anlatman lazım.
Onu kaybetseydin ne hissederdin? Onsuz yapabilir miydin? Sevgisini, ilgisini arar mıydın?
arkadaşlar ben annemde büyümedim bana hamileyken piskolojik hap kullandığı için istenilmeden doğan bir bbeek olmuşum yinede bu yaşlarıma kadar annemle aram çok iyiydia ben küçüklüğümden beride aile içinde sorunlar vardı böyle büyüdüm ben içine kapanık biri olarak sonra annem bir olay yaşadı ve bir daha eskisi gbi sevmedi beni tek destekçimde gitti sonra hayatıma bir erkek girdi şimdi benimle evlilik düşünüyor ama cidden onu sevdiğim içinmi bu aileden kurtulmak içinmi onu istiyorum bilmiyorum
kısacası aklım karışık ne üşünüyorum on seviyormuyum ne yapmak istiyorum düşünemiyorum evet bence onu seviyorum ama uzak mesafe ilişki ne kadar gğvenilir ya babam gibiyse bu aileyle evlilik yönünden karşılarına nasıl çıkıcam bir ton sorun
Bu kişi yakınında olsa yine güven sorunu yaşayacaksın. Uzak mesafesinde yaşayıp ciddi ilişkiye adım atan insan az. O açıdan şanslısın gerçekten.
Ben de zor durumdayım bana yardim eden sevaba kalır 😅
Konuyu açarsan yardımcı olurum.
rkadaşlar ben annemde büyümedim bana hamileyken piskolojik hap kullandığı için istenilmeden doğan bir bbeek olmuşum yinede bu yaşlarıma kadar annemle aram çok iyiydia ben küçüklüğümden beride aile içinde sorunlar vardı böyle büyüdüm ben içine kapanık biri olarak sonra annem bir olay yaşadı ve bir daha eskisi gbi sevmedi beni tek destekçimde gitti sonra hayatıma bir erkek girdi şimdi benimle evlilik düşünüyor ama cidden onu sevdiğim içinmi bu aileden kurtulmak içinmi onu istiyorum bilmiyorum
kısacası aklım karışık ne üşünüyorum on seviyormuyum ne yapmak istiyorum düşünemiyorum evet bence onu seviyorum ama uzak mesafe ilişki ne kadar gğvenilir ya babam gibiyse bu aileyle evlilik yönünden karşılarına nasıl çıkıcam bir ton sorun
Olabilir ama seni seviyorsa hiç düşünme
Bende yok ki sana veriyim
Pek kimsede kaldığını sanmıyorum.
Neyle ilgili
Sorun nedir?
Hiç görüşmediniz mi
neyin var
Derdin nedir
Neyın var