Eleştiri zamanı! Kendini eleştirsen hangi özelliklerinden puan kırardın?

Kendine en düşük kaç puan verirsin?

puanla
puanla

Ben 3 veririm kendime. Puanlamanın tam ortası, ne eksik ne fazla. Bir yabancıya vereceğim kadar, eleştireceğim kadar orta

#kyp

Eleştiri zamanı! Kendini eleştirsen hangi özelliklerinden puan kırardın?
Cevapla