Kendine en düşük kaç puan verirsin?

Ben 3 veririm kendime. Puanlamanın tam ortası, ne eksik ne fazla. Bir yabancıya vereceğim kadar, eleştireceğim kadar orta
Kendine en düşük kaç puan verirsin?

Ben 3 veririm kendime. Puanlamanın tam ortası, ne eksik ne fazla. Bir yabancıya vereceğim kadar, eleştireceğim kadar orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Geçmişte yaptığım bir iki hata. Ani sinir patlaması ve umursamazlık.
Puan kırmam kendimi seviyorum.
Kendinden nefret edenler değil, kendine değer verenler puan kırıyor ve gerçekleri dile getiriyor zaten.
her şeyi abartmaktan bütün puanlar gitti zaten.
nörotipik sosyal davranışları taklit edebilmek için daha çok çabalayan biri olmam gerekti
Neden, kendin olmak daha mantıklı olmaz mıydı?
Toplum içinde var olmak için ancak bir miktar kendin olabilirsin yoksa toplum seni yer bitirir.
Toplum bitirmezse kendini kaybettiğin için kendini bitirmez misin? İnsan, başkası gibi bir yere kadar dayanabilir
hayır akıllı biriysen kendini kaybetmezsin fakat her halükarda hırpalanıyorsun zaten.
benim bahsettiğim şeyler bayağı belirgin ya çoğu insanın fark edemediği şeyler. nörotipik biri mesela kendine göre komik bir şey anlatıp gülüyorsa nörotipik biri olarak otomatik olarak gülümsüyorsun ama ben bunu yapamıyorum.
Mesela hanımım kendine göre komik şaka yapsa ben gülümseyemezsem (gülmek bana sahte gelse ve yapamasam) ne p k yicem 2 kişi bile toplum oluşturuyorsun yani
Sen mesela ileride eşin gülümsese doğal olarak gülümsersin ben bazen onu yapamıyorum % 30 oranında da olsa karşıdaki insana rahatsızlık veriyor farkındayım
İyi de mizah, insanın zeka seviyesiyle doğru orantılı. Herkes, her şeye gülemez. Evleneceğin kişi de seninle yakın bir zekaya sahip olursa -ki öyle olması daha mantıklı- böyle bir derdin de endişen de olmaz. Hem komik bulmadığı bir şeye kimse gülümsemek, gülmek zorunda değil. Şahsen ben rahatsız olurum komik bulmadığı halde gülen, gülümseyen birine. Öz güvensiz olduğunu gösterir nörotipiklikten ziyade. Kimse beni ayıplamasın, farklı olduğum anlaşılmasın, bende diğerlerini taklit edeyim değil düşündüğü de ne?
ya bunun zekayla mı ilgili olduğu konusunda doktorlar da fikirbirliği içinde değiller çok bana da zekayla ilgiliymiş gibi geliyor ama hani %100 de emin değilim. Bir de her şeyi özgüvenle bağdaştırmamak lazım bence. hayat bu kadar keskin olmuyor bazen ve espiriyi şakayı kötü anlamda düşünme iyi insanlar sana şaka yaptığı zaman ve sana komik gelmediği zaman ve en azından sahte de olsa gülümsemezsen pek iyi hissedemiyorsun kendini. yani çoğunlukla sahte olarak gülümsüyorum ama bazen çok zor geliyor bu
Bazen gereğinden fazla konuşuyorum
Yalnız ben aslan burcuyum
Ultra mükemmel olduğunu düşünenlerdensiniz yani
6 7 falan
7 veya 8 verirdim en az