Her bir görsel için tek bir tanesini koyucak olsanız, hangisine ;
Korku, hangisine acı, hangisine pişmanlık veya hangisini öfke olarak adlandırırdınız?




"Gözler Yalan Söylemez"
Her bir görsel için tek bir tanesini koyucak olsanız, hangisine ;
Korku, hangisine acı, hangisine pişmanlık veya hangisini öfke olarak adlandırırdınız?




"Gözler Yalan Söylemez"
Şu sorunun kalitesine bak be...
Bana göre bazı fotoğraflar birden fazla duyguyu barındırıyor. Aslında zorlasak daha çoğunu da barındırabilir kimisi.
1: Korku, acı, pişmanlık
2: Korku, acı
3: Korku
4: Öfke, Acı
Peki senin yaptığın eşleştirmelerden ne denli farklıydı benimkiler?
😅 Teşekkürler
Ben kısacası
1. Korku
2. Acı
3. Pişmanlık
4. Öfke
Derdim
Şahsımca
1- Pişmanlık
2- Acı
3- Korku
4- Öfke
Vayy sizi buralarda gorur muyduk bee
Abim ve kuzenimle sinemadan döndükte kuzenim işten geç çıktığı için bu saate kaldık :D
Oo anladim iyi eglence ve geceler o halde :D
Teşekkür ederim, yarın işe geç kalacağım gibi yine ama bence değdi 😄
Degmistir tabi kac zaman sonra gelmisler sonucta, sen gecenin keyfini cikarmaya bak :D🤗
Aynen bide Wolverine en sevdiğim Marvel karakteri sonuçta, uzun süredir bekliyordum Hugh Jackman yapmış yine yapacağını :D
Ooo deger o zaman :D
Kesinlikle ama filmin kendisi biraz hayal kırıklığı yarattı bende pek beklediğimi alamadım :/
Ama kimin umrundaa Hugh Jackman babyy 😎✌️
Kafa yapini seviyorum dostum :D
Oyuncu onemli aynen konuyu napalim biz :D
Şey normalde seneryoya daha çok önem veririm aslında ama bu istisna :D
Sen izledin mi ya da izlemeyi düşünüyor musun filmi?
Izlemedim duruma olan bakis acim orta seker, Şu an sadece yastigimda ki serinlige odaklanmis durumdayim :D
Yatak serinliği gibisi yok cidden, İnsanı büyülüyor, bambaşka diyarlara götürüyor o hissi bilirim 😄
Aynen, o kadar kafam uyusuk ki birsey yazarken silip silip yaziyorum
Beni kendi dunyasina cekmis durumda en iyisi karsi koymadan uyumak :D
Aynı şekilde benim gözler gidiyor ne yazdığımı pek bilmiyorum umarım yanlış bir şey yazmıyorumdur 😄
@LordofJungle Yoook yoook kotu soz olmadigi surece hersey neydi unuttum mubahtir
Veee sleep timeee 🥳🤗
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Tekrardan huzurlu geceler leydim ✨☄️😴☄️✨
1 acı 2 öfke 3 korku 4 pişmanlık Öfkenin her zaman yüksek çıkmaz sesi, bazen de sessizlikte saklıdır. Ve pişmanlık, her göz yaşında kendini gösterir.
Cevap
5Cevap
acı tek gerçektir benim için.
İlk resim korku, ikinci resim acı, üçüncüsü pişmanlık, dördüncüsü öfke, yani başlıkta yazıldığı gibi
Soruya göre benim sıralamam şöyle olurdu: Ilya Repin, Karl Bryullov, Alexandre Cabanel, Gustave Coulbet. 👱♀️
Sırası ile
Pişmanlık
Acı
Korku
Öfke
~Sırasıyla~
•Korku
•Acı
•Pişmanlık
•Öfke
Diyorum...
1 korku
2 acı
3 pişmanlık
4 öfke
Bence her bakış aynı duyguyu yansıtıyor.
Hmm 🤔
1 acı
2 pişmanlık
3 korku
4 öfke🦊
:D
1. pişmanlık 2. acı 3. Öfke 4. Korku
Pişmanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?