Hayat ve insanlar bana sıkıcı geliyor neden?

bir kafeye gidiyoruz mesela arkadaşlarımla ama ben başka şeyler düşünüyorum aklım hep başka yerde.. sanki doğru yerde değil gibiyim.. ama hayatım ile ilgili bir şikayetim de yok aynı zamanda.. sadece bir şey eksik sankiiii.. ama konforum dışında bir şey yaşandığı zaman istemeyip geri de çekiliyorum aynı zamanda... saçma bir kafa durumu işteee... nedeni neee acaba sizce?

Hayat ve insanlar bana sıkıcı geliyor neden?
Cevapla