Bu kız "Ana karakter olmak zor keşke npc olsaydım" diyor ergen mi lan bu?

Böyle şeyleri rn don lisede kullanıyorfuk
Bu kız "Ana karakter olmak zor keşke npc olsaydım" diyor ergen mi lan bu?
Cevapla