Kötülük diye isimlendirdiğimiz davranışlar her zaman için kötülük müdür?

Bir insandan bize bir zarar geldi diyelim o insan artık kötü müdür? Nasıl bir eylemde bulunmaliyiz? İnsan davranislari hep iki artı iki dört eder şeklinde mi olur

Kötülük diye isimlendirdiğimiz davranışlar her zaman için kötülük müdür?
Cevapla