Hangi davranış yüzünden birini silersin? Hiç birini sildin mi ve neden?

Ben çok zor silerim insanları ama değersizlik varsa geçmiş olsun. Kimseye değersiz hissettirmem hissettirilmrsine de müsaade etmem:

Gitmek Gerektiğinin Belirtileri Nelerdir?

Kalbin altından diye kırılmaz sanar insanlar
Kalbin altından diye kırılmaz sanar insanlar

Ama kalbim altınsa kırılmasına da çok takılma, altın hep altındır …


Sildiğiniz birini neden sildin?

Güncellemeler
1 yıl
Haftaya sert bir soruyla başlıyoruz ujjhkll
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru ;)
Hangi davranış yüzünden birini silersin? Hiç birini sildin mi ve neden?
Cevapla