Sosyal numarasi yaptigim arkadaşım bulusmak istedi, napcam?

Ben normalde asosyal biriyim, hafta sonlarım hep yalnız geçer. Ama tercih edilmiş bir asosyallik, istesem bulurum birilerini, sifir arkds değilim yani.

Neyse iş yerinden de bir kanksim var (erkek), haftada 1 gün biz bunla iş çıkışları kahve içeriz, terapi seansı gibi de olur. Normalde Asmalimescitte oturuyor ve ben hep o taraflara gidiyordum, iş yeri de oraya yakın olduğu için. O da bu hafta dedi ki pazar günü buluşalım senin seçtiğin bir yerde.. Ben doğru düzgün mekan bilmiyorum, hep salaş yerler, bu çocuğun maddi durumu da baya iyi. Bir iki kez donerciye pideciye gittik burun kıvırdı. Ben en son öğrenciyken geliyordum buralara diye.

Güncellemeler
1 yıl
Mekan tavsiye edin
Mekan İstanbul
Sosyal numarasi yaptigim arkadaşım bulusmak istedi, napcam?
Cevapla