Ben normalde asosyal biriyim, hafta sonlarım hep yalnız geçer. Ama tercih edilmiş bir asosyallik, istesem bulurum birilerini, sifir arkds değilim yani.
Neyse iş yerinden de bir kanksim var (erkek), haftada 1 gün biz bunla iş çıkışları kahve içeriz, terapi seansı gibi de olur. Normalde Asmalimescitte oturuyor ve ben hep o taraflara gidiyordum, iş yeri de oraya yakın olduğu için. O da bu hafta dedi ki pazar günü buluşalım senin seçtiğin bir yerde.. Ben doğru düzgün mekan bilmiyorum, hep salaş yerler, bu çocuğun maddi durumu da baya iyi. Bir iki kez donerciye pideciye gittik burun kıvırdı. Ben en son öğrenciyken geliyordum buralara diye.
Güncellemeler
1 yıl
Mekan tavsiye edin
Mekan İstanbul
Mekan İstanbul
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bence buluşma olmaz de
Neden ki
Kendisi bulsun o zaman sen bul bi yerler oraya gidelim de sende
Bulus kaybedersin yoksa insan sosyal hayvanlardir sen sadece duygularini bastiriyorsun
Sana nasıl yardımcı olabiliriz
Araştır nereye götüre bilirim diye
ne istersen onu yap
Buluş işte