1 yılburada bardağa dolduran yok sanırım bizim evde de durum aynıysa bi'ufak tissskindim ya 😂 kola şişesine bu muameleyi gösteriyorum yalan olmasın 😂 ama su şişesine mümkün değil yapmıyorum yapanı da affetmiyorum
135 Yorumla- 1 yıl
😂😂 dikiyorum valla
- 1 yıl
Sınırları zorlamayı seviyorum 😂😂
- 1 yıl
Metabolik olarak şanslıyım ya
- 1 yıl
Gen aktarımımı sadece küçük bir birey yapma imkanım var 😂😂
- 1 yıl
Birey ne ya hay sansürüne 😂😂 ve. lede**
- 1 yıl
😂😂 birey yerine bile koymuyorum nasıl bi ebebeyn olacağım içler acısı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- 1 yıl
Kuşlar söyledi ki gizli içince zevkliymiş empati kurunuz p.. lease🙄
- 1 yıl
Düşün ki mesela senin evine gizli gizli girdim mutfağına sızdım kola şişesini fondip yapar gibi kafama diktim içer misin bir daha ondan ben içmem
- 1 yıl
Onu farketmeme sebep olduğun için yalnız yaşamam şart oldu 🤦🏻♀️ aynı ev içerisinde kendim dışında birileriyle yaşamam çok zor an itibariyle. Tüm bunlara sen sebep oldun
- 1 yıl
yapmazlar ya sen de yapma 😂
- 1 yıl
Valla bizim evde o kadar dikkatli insanlar yok dağınıklar ne bulurlarsa ondan 😂 sizinkiler dikkatliyse no prablım 🤦🏻♀️ aksi takdirde aynı şişeden 3 5 kişi ııyyyk 😂
- 1 yıl
Yarama daha fazla parmak bakmazsan sevinirim 😂 kırıcam elinizi diyorum anlamıyorlar
- 1 yıl
Nispet iyiymiş 😂😂 biliyorum tüm erkekler böyle değil en azından buna inanmak istiyorum 😂 umudumu arttırdın ama tenks
- 1 yıl
Evrene mesaj olsun 😂😂
- 1 yıl
Yok temiz değilsin demiyorum ben de kendim için evrene mesaj diyorum kibar olsun hani nezaket önemli
Şişeden içiyorsa da ayırsın şişeyi diyorum - 1 yıl
Beni de düşünse güzel olur tabi 😂😂 o beni düşünmezse ben onu hiç düşünmem mesela
- 1 yıl
Hiç yani
- 1 yıl
😂😂
En İyi Cevaplar
Bardağa koyuyorum ben küçüklükten beri öyle alıştım ama bardak büyük olanlardan kzhsksjsj
156 Yorumla
1 yılBardağa döküp içiyorum şişede az var ise şişede içerim 😂
1109 Yorumla- 1 yıl
Gerçeği söyledim zaten efendilik suyu bardağa dökmekle olmuyor 😂
- 1 yıl
Nayn olmaz 😂
- 1 yıl
Yok 😂
- 1 yıl
Sensin 🤌😂
- 1 yıl
😂😂😂 tamam öyle kal tatlı adam 😂
- 1 yıl
😂😂😂 tamam anlaştık 🤝😂
- 1 yıl
Şişeden iç 🤣
- 1 yıl
İyi bakalım afiyet olsun acı adam 😂
- 1 yıl
Acı 🤌
- 1 yıl
Nayn 😂🤣
- 1 yıl
🤣🤣🤣🤣
Manyaksın 🤣 - 1 yıl
Bana göre değil 😂 hırs uyanır bende meydan okurum 😂
- 1 yıl
Ona değil sana 😂🤣
- 1 yıl
Minik 🤨🤣
- 1 yıl
1 60 boyum ile yaparım bir şeyler ya 😂🤣
- 1 yıl
Uzun musun yani 😂😂
- 1 yıl
Fotoğrafta pek anlaşılmıyor söyle hele bi 😂🤣
- 1 yıl
2 metre değilsin en fazla 1 80 var gibi 🤣
- 1 yıl
Eee ben sana dokinmiyim yavaş yavaş gidiyim 🤣
- 1 yıl
Tanımıyorum 😂🤣
- 1 yıl
Ha o eridi gitti 😂🤣 öldü yani 😂😂
- 1 yıl
Bi Fatiha oku 🤌😂
- 1 yıl
Aferin yola gel 😂🤣
- 1 yıl
Bir şey olmaz terlik giyeriz 🤣
- 1 yıl
Nasıl yani 😂
- 1 yıl
🤣🤣🤣
Yok yok o kadar küçük terlikler değil 😂 - 1 yıl
Yok 38 39 😂🤣
- 1 yıl
Niye 😂 vallahi 🤣
- 1 yıl
Taraklı ayaklar 🤣
- 1 yıl
Sorma 🤣 Rapunzel için özel tarak 😂
- 1 yıl
Kullansan da vermem 😂🤣
- 1 yıl
Ayakta mı uyuyorsun 😂🤣
- 1 yıl
Kafama gelmez dedin 😂 o yüzden öyle dedim 😂🤣
- 1 yıl
Minaccik deme olm bana 😂🤌
- 1 yıl
Taş 🤌🤣
- 1 yıl
Niyeymiş o 😂🤣
- 1 yıl
Olm kafa gitti bende anlamıyorum 🤣🤣🤣
- 1 yıl
He onu da biliyorum 😂🤣
- 1 yıl
Özlemiş olmalısın gör diye attım bana bi teşekkür et 😂🤣
- 1 yıl
Hasretinden ölüyordun itiraf et 🤣🤣
Ama harbiden kadın haklı o ne biçim koltuk 🤣 - 1 yıl
Kel adam da sen zevksiz 😂
- 1 yıl
Oda çok zevksiz 😂
- 1 yıl
Bi ben olmadın 😂🤣
- 1 yıl
Aferin 😂 akıllı ol böyle 🤌
- 1 yıl
O ney 🤌
- 1 yıl
Hele bi vur cesaretin varsa 🤌😂
- 1 yıl
Geri geri gitme düşersin bak 😂
- 1 yıl
Teşekkü edeim 😂
Madem r yok 😂🤣 - 1 yıl
İki cevabı en iyi cevap seçtiğin için teşekkür ederim 😂
Lan olm r olmadan olur mu ki 😂 - 1 yıl
Ne bileyim 😂🤣
Belli mi olur 😂 - 1 yıl
İnan bana herkes gıcıklığımı sever buna sende dahil 😂
- 1 yıl
Zorla sevdiren yok 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kafaya dikiyorum, bardağa koyunca doyamıyorum.
11 Yorumla
1 yılŞişelere doldurup koyuyorum dolaba
01 Yorumla- 1 yıl
Bende öyle ki
1 yılBizim evde genellikle küçük şişelerde oluyor sular onu direk içiyorum büyük şişede ise bardağa dolduruyorum
11 YorumlaSebil var ondan içiyoz yanda plastik bardak yeri var oraya plastik bardak takıp tek kullanımlık
11 Yorumla
1 yılTek kullanımlık şişeler var onları dikip çöpe fırlatıyorum
11 Yorumla
1 yılŞişeden zaten bir tek ben soğuk su içerim evdekiler içmez
13 Yorumla- 1 yıl
Ah aman tanrım bu kader olmalı
Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı. Tekken şişeleri dolaba atıyorum onu içiyorum
Aile evinde bardakla daha çok12 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evde herkesin şişesi var , direk kendi sisemden iciyorum yani😃
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı.
1 yılHerkesin sisesi var, olmasaydı da bardaktan içerdim
11 Yorumla
1 yılBiz suyu küçük alıyoz herkesin şişesi oluyo zaten fhvgzz
13 Yorumla- 1 yıl
Napalim kraliyet ailesi diye damacanayla mi içelim 😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bardağa doldururum ya da hazır küçük şişelerden alırım.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl5 litrelik dikiyorum ben kafaya hahajaj hanzolukta sınır tanımadım 🤣 Tek yaşıyorum neyseki
113 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl🤣🤣
Cevap sahibi1 yılBardağa koyan varsa tebrik ederim ben misafir falan gelince veya sevgilim kibar zannetsin diye bardak kullanırımm yoksa 19 litreyi de dikerim sorun yok yani hshdjd
Cevap sahibi1 yılHahahah kral yeter gelecekteki sevgilin görcek🤣🤣🤣
Cevap sahibi1 yılHahahah iyi o zaman
Cevap sahibi1 yılEvet🤣
Cevap sahibi1 yılYazamazsin da artık🤣🤣
1 yılDolaptan su içmem 😊 ya britadan ya da 0,5 şişeden içerim
11 YorumlaBardagin uretim amaci olarak tabiki suyu koyup oyle icerim.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılKendi şişem var tepeme dikiyorum en sevdiğim şey askskdkdkclclc
01 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Bardağa doldururum şişeyi iş yerinden doldurup eve getiriyorum.:)
05 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 581 cevap paylaştı.
1 yılBardağa dolduran var mı
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılBu yuzden kimsenin evinde soguk su icmem
11 Yorumla- 1 yıl
Evet çok mantıklı bir çözüm bendede var o
u 1 yılBardağa doldururum
111 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler, bilmukabele:)
- 1 yıl
Ben “size de” anlamında kullandım. Hep beraber anlamı taşımıyor :D
- 1 yıl
Çok cici. 😅
- 1 yıl
Onunla alakası olduğuna emin miyiz
- 1 yıl
Kırmayalım seni, öyle olsun.
1 yılufak şişeyse sahipleniyorum, büyükse bardak
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılKendi 1.5 lt şişem var dikiyorum direk 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Eyvallah dostum
Gizli Üye(25-29)1 yılsiseden icmek daha zevkli
11 Yorumla
1 yılBenim suyum her zaman baş ucumda durur
10 Yorumla
1 yılŞişe
13 Yorumla- 1 yıl
Bana ait
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılbardaga doldururum
11 Yorumla
1 yılBende şişeden ağzıma içiyorum kimse bilmiyor😅
111 Yorumla- 1 yıl
Üşeniyor um ama
- 1 yıl
Yok sende benimkine söyleme sakın
- 1 yıl
Ama ağzimdaki su şişeye giriyor
- 1 yıl
Elimde değillkii
- 1 yıl
Benim ağzimdan akiyor elimde değil
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılEtrafıma bir bakış atıyorum kimse yoksa hüüüüppp
01 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılBardağa tabiki, kimse kafaya dikmez bizde
01 Yorumla disgusting
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
1 yılBardak.
10 Yorumla Bardağa doldururum
11 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer