Öz güvenim sıfır, insanlarla konuşmaktan çekiniyorum. Bunu nasıl aşarım?

18 yasimdayim, genellikle karşıcinse karşı daha bir cekingenim, yani yaşitlarimla degil asla, erkek arkadaslarimlada çok iyi konusurum yasitlarimla sorun yok ama benden büyük abilerle konusmaya çekiniyorum, mesela daha bi kaç ay önce liseye servisle giderken servisci abi 30 yasindaydi bana nasilsin falan diye soruyordu, sesim çok az çıkıyor sadece iyiyim demekle yetiniyorum ya da bazen sadece başımı sallıyorum nasıl gecicek bu? Babama karşıda öyle o benle konusmayana kadar ben onunla konusmuyorum, ama mesela abime karşı öyle değilim gayette samimi konuşuyoruz, nasıl yenicem?

Öz güvenim sıfır, insanlarla konuşmaktan çekiniyorum. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla