Keşke konuşabilecek seviyeli insanlar olsa dediğiniz oluyor mu?

İnsan bazen onu hiç tanımayan birine yargılanmadan derdini dökmek istiyor çünkü günümüzde kimse kimseye güvenmediği için içini açamıyorsun. Böyle böyle yalnızlaştık. Erkek arkadaşıma bile anlatmam çoğu şeyi
Keşke konuşabilecek seviyeli insanlar olsa dediğiniz oluyor mu?
Cevapla