Çocukken hayaller güzeldi ama şimdi hiçbirinden eser yok 🫠


Aslında çocukken bir hayat hayal etmedim. Benim en büyük endişem, mutluluktu. Huzurlu olmak, gülebilmek ve çocuk kalmaktı. Oturup bunun için saatlerce dua etmedim, büyüyene kadar hayaller kurmadım. Sadece içten içe hep bunu istedim. Boy atsam da, başkalarının bana bakışı değişse de parklara gidebileyim, çocuklarla konuşabileyim istedim. Mümkün mü şu an? Mümkün, yaşıyor muyum bunları? Evet.
Çok sevindim senin adına her zaman mutluluklar dilerim içinizdeki çocuğa da saygılar🫡
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Hayır alakası bile yok hayallerimle
Hayırlısı olsun diyelim bunada şükür
Hayır çocukken hayatın gerçeklerini bilmeyerek hayal kurmuştum.
Bende aynı şekilde
Küçükken büyümek isterdim şimdi ise hep çocuk kalmak.
Daha yeni reşit oldum ama şimdiden sıkıldım
Sanki bende çok yaşlı gibi konuştum ama 19 bende sıkıldım senin gibi
Yaşımız küçük olabilir kafa bizi bitirdi
Evet ya bıktık
Hakkımız da hayırlısı olsun diyorum bunada şükür
Tabiki çok şükür çokta isyan etmeyelim
Çok şükür isyan etmiyorum da bazen hayat yoruyor 🫠
Hayat yoruyorsa sende onu yor mutlu olduğun şeyleri yap
Elimden geldiğince yapıyorum ya bazen oluyor işte
Bazen olur tabiki her zaman mutlu olamayiz
Aynen de öyle elimdekiler ile yetinjyorum çok şükür
Ne güzel işte
Güzel güzel (umarım senin de hayatın istediğin gibi olur her zaman mutlu ol)
Teşekkür ederim sende hep mutlu ol inşallah gelecek günlerimiz parlak olur 🌸
Rica ederim, Allah razı olsun teşekkürler cümlemize inşallah 😊🙏🏻
🤗🤗
Hep çocukken olmak istediğim mesleği okudum ama iş bulamadım. Yani kısmen mutsuz olurdu beni görseydi...
Olsun yinede başarmışsın işsiz olmak senin suçun değil bu ülkenin suçu
Yani sanırım.. umarım idame edebilirim hayatımı
Umarım can sıkmaya değmez takma
Çocukken hayal ettiğim ne vardi unuttum, hayallerimi bile unutttum, ama şu an yaşadığım şey hayalim olamaz onu biliyorum
Hakkında hayırlısı olsun kendini üzme
Hayır olmak istediğim meslek değil şu an ki yaşamda değil.
Hayırlısı olsun
Çocukken saçlarımı pembe yapmayı düşünüyordum🤦🏼♀️
Vay He hayale bak 😃
Çocukluğum zordu benim
Üzüldüm umarım üzerinde kötü bi etki bırakmamıştır
Hayat ezdi. Çocukluğum da kötü bir şey yoktu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?