Merhabalar Herkese 🌸

Kendi hayatınızla ilgili önemli bir karar almadan önce insanlarla istişare eder misiniz?
Merhabalar Herkese 🌸

Kendi hayatınızla ilgili önemli bir karar almadan önce insanlarla istişare eder misiniz?
Ben önemli kararları kendim alırım her zaman için.. zaten bir insan kendisi karar vermelidir kendi hayatı olduğu için başkaları karışmamalı.. hatası olacaksa bile kendi hata yaparak öğrensin... daha akılda kalıcı olur seçimler.
Fikirlerini önemsediğim nadir insan vardır hayatımda. Eğer riskli bir karar alacaksam fikir alırım elbette ama yine kendi bildiğimi okurum finalde :D
Fikir alırım ama görmediğim bir pencere olabilir mi diye. Etkide kalmam karar aşamasında.
Kendim karar veririm bu hayatı ben yaşıyorum onlar değil
Cevap
20Cevap
En önemli kararları en iradeli kişiler verirler. Thanos.
Fikir alırım ama yine kendi bildiğimi uygularım
arkadaş dediklerim düşmem için fırsat kolluyor kız-erkek fark etmiyor o yüzden tek başıma alıyorum babam vefat etti annem bayağı yaşlı kardeşler desen onlarda arkadaşlar gibi düşersem kendi yüzümden yükselirsem yine kendimden
Allah rahmet eylesin
İnsanlardan fikir alırım kendi bildiğimi yaparım.
danışmak lazım aşkom bu arada hoş geldin tatlım
Hoş buldumm
@DorothyBabe özletme kendini bu kadar aşkom olur mu öpücükler aşkoma ♥
❤️❤️
Kendim ama o insanın fikri güzelse işime yağarsa fikir alabilirim bunun fikrim daha iyiyse kendi fikrimi tercih ederim
Fikir almayı bıraktım vicdan rahatlatmaktan başka bir şey değil
fikir danışırım
benim aklıma gelmeyen başkasının aklına gelebilir
Daha mantıklı karar alabilmek için insanlardan fikir isterim.
Fikri kimden aldığım önemli. Ve eğer düşünceme yakınsa onunda katkısı olur
öncesinde sorarım ancak nihaî kararı ben veririm.
Fikir alırım ama sadece tecrübeli olduğundan emin olduğum ve fikirlerine güvendiğim kimselerden.
Çok risk içeren bir şeyse danışırım genelde. Onun dışında tek başıma alırım.
Fikir isterim ama yinede son kararı kendim veririm
Hayır istemem. Aynı psikolojide olmadıkları için doğru karar vereceklerini düşünmüyorum
Fikir alırım almazsam olmaz alırsam kafam daha çok rahat ediyor
Kendim daha iyi gibiyim çünkü kendi halimden anlıyorum
İçinden kendi başıma çıkamazsam anneme ve babaannemden akıl alırım.
Her zaman tek başıma alırım
Verdiğim en önemli karar akşam dışarı çıkayım mı çıkmayayım başka yok
Asla kimseye hiç bir şey sormam danışman kaderin sırrındır…
Fikir istediğim oldu ama genelde tek başıma alırım.
Tek başıma alıyorum. Fikir almıyorum
Tek basima aliyorum
İnsanlara sorup sonunda tek başıma karar alırım
İnsanların ne düşündüğü umrumda değil
Her zaman tek başıma alırım.
Kararları tek başıma alırım risk severim
Fikir alırım bildiğimi yaparım
Burnumun dikine gitmeyi severim
fikir isterim ama kararı tek veririm
Tek başıma alırım
Tek başına
etmem
Fikir isterim
Akıl alırım
tek başıma almak "zorunda kaldım"
Fikir alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?