Tutmayın, gitmek isteyeni salın, kendinizle kalın, emin olun hayat, daha güzel yalın. Uff 😒

Tutmayın, gitmek isteyeni salın, kendinizle kalın, emin olun hayat, daha güzel yalın. Uff 😒

Gitmek isteyeni zaten tutamazsın, eninde sonunda gider. Böyle bir durum yaşamadım, gitmek isteyene dur demedim, peşine düşmedim. Yapmam da, demem de.
Çalıştım ama ayağı eşikte olan birisini ne kadar tutabilirsin ki? Ben sandım ki benim sevgim ikimize de yeter, zamanla o da bana uyar olmadı ama suçlamıyorum kesinlikle birisinin zorla beni sevmesini isteyemem benim onun gönlünde yerim yokmuş yani bu suç değil... insan kaybetmekten korktuğu şeyi kaybedince daha özgür oluyor
Birkaç kişisiydi zamanı gelince kendileri gittiler.
Açaydim gollerimi, getme deyeydim.
Kıraaaallll
Belkide gideni gitmeye mecbur bırakan kalandır...
Şehir efsanesi.
Kendi ilişkim üzerinden yorum yaptim. Aldatilan biri iyi yaptin diye susup ilişkiye devam mı etsın🥲. 3 sene önce beni gitmeye kendisi mecbur bıraktı tek taraflı bakmamak lazim hayata
Gitmeye mecbur kalmamışsın, korunmuşsun.
Aldatmasaydi gitmeyecektim mecbur bıraktı
Mecburiyet istemeyerek gitmektir. Aldatıldıktan sonra mecburiyet ortadan kalkar.
Severken gitmek zorunda kalmak, mecburiyettir
Kitap yazılır da vaktim yok.
Not al belli mi olur belki yazarsin bir gün
Bakalım.
Cevap
8Cevap
gitmesi gerekenleri hayatımdan çıkarttım. sadece kendi hayatım kaldı.
Gitmesi gereken gider tutmuyorum hayatımda kimseyi
Ne güzel, keşke bende öyle yapabilseydim.
Kendim icin değil, sorumluluğum altindakiler , cevremdekileri üzmemek, arafta kalmak, duygularıma yenik düşmek, kendimi suclamak gibi sebeplerden ötürü yaklaşık 5 yıldır tutuyordum.
Ama git gide elim terledi, ip gevşedi, ve beklemedigim bir anda , birden parmaklarımın ucuna kadar geldi. Bırakma vakti şimdi, sadece kendimi dinlemek istiyorum , bir de huzur.
@mütesellî.. Ateşten gelen cehenneme gitmekten korkar mı hiç.. Benden gitmek cehennem gibi birşeydi onun için..
Vaay.
Gerçi ben de ondan sonra yaşamıyor gibi yaşadım.. Kimbilir.. belki cennette müteselli..
İnşaallah..
Gitmesine izin veriyorum
Beni üzen her şeyin
Kıranların küsenlerin kötülerin
Negatif düşüncelerimin
Geçmişimin renksiz düşlerin
Her şey kopsun gitsin benden
Her şeyi azat ediyorum kendimden
İsteyen gider dileyen kalır tercih onların kimseyi zorla tutamam yanımda, hayatımda benle kalan kalır.
Giden için mücadele etmek gerekiyor mu acaba ya
Ben izin verdiğim halde gitmeyenler var bi salmıyorlar ki beni kendi halime ajajsjsjsjdjdjmd
Gitmesi gerekeni şartları zorlar ben gönderirim. Yani en azından çalışırım. 🙂
Hic uğrasmam gitmek isteyene en fazla kapıyı acarım kibarlık olsun diye
Ben saldım çoğu şeyi ve rahatım. Olursa baş göz üstüne, olmazsa nasip kısmet 🙂

Gitmesi gerekenler zamanını bekliyor.
Kalbini kırmak istemediğim nankörleri
Oooo
Hep öyle.. Allah selametten ayırmasın.
hiçbir şeyi tutmadım, gitmek istediğinde
Kimseyi zorla tutmuyorum gitmek isteyen gider.
Gitmesi gerekenler gidiyor
Tutmadım saldım gitsin diye
Gitmesi gerekeni itinayla gönderirim no sıkıntı.
Asla öyle şeyleri hayatımda tutmam
Gerekeni mutlaka yaparım
O nasıl resim
Nasıl
Değişik geldi
Değişiklik iyidir.
Aynen
Hiçbir şey
Gereksiz akrabalar.
Kalmadım
Hiçbişeyi
İstemeyeni zorla tutmak acizlik bana.
Kimseyi yol açık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?