Kişilik & Karakter Kadınlar karşı cinsle buluşurken neden sürekli geç kalır? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kızlar, siz de geç kalanlardan mısınız? Erkekler, en fazla ne kadar beklersiniz? Kadınlar karşı cinsle buluşurken neden sürekli geç kalır? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. geç kalmak istedikleri içindir 0 0 Yorumla
neyzen37 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Ben genel hayatımda dakikik biriyim. Toplantılar da vs.Ancak karşı cinsle buluşmuyorum da (özel anlamda) geç de kalmıyorum 😃 0 0 Yorumla
mavikelebeks Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Öyle bir şey yok, bekletmeyi sevmem zorunda kalmadıkca 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Hiç dakik biri değilim Sırf bu yüzden terkedildm resmen haha 0 2 Yorumla Gentileman1234 1 yıl yengeç burcları ayrıca cok üşengec olurlar :) Yorumla birsuskuncicek 1 yıl Aynen Yorumla
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Boya badana anca işte 😅 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Buluşma 7 de ise boya badana 6 da yapılabilir ama Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Bu zamana kadar hiçbir buluşmada geç kalmadım 0 0 Yorumla
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Bana denk gelenler hiç geç kalmadı. :D 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Buluşmadım muhtemelen geç kalmazdım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
geç kalmak istedikleri içindir
Ben genel hayatımda dakikik biriyim. Toplantılar da vs.
Ancak karşı cinsle buluşmuyorum da (özel anlamda) geç de kalmıyorum 😃
Öyle bir şey yok, bekletmeyi sevmem zorunda kalmadıkca
Hiç dakik biri değilim
Sırf bu yüzden terkedildm resmen haha
yengeç burcları ayrıca cok üşengec olurlar :)
Aynen
Boya badana anca işte 😅
Buluşma 7 de ise boya badana 6 da yapılabilir ama
Bu zamana kadar hiçbir buluşmada geç kalmadım
Bana denk gelenler hiç geç kalmadı. :D
Buluşmadım muhtemelen geç kalmazdım
Bence merak ettirmek için
Güzel olmak isterler