Dinimi sorduklarında ne demeliyim o zaman?

Hiç tanrı var mı yok mu merak etmiyorum, ibadetlerin hiçbirini de yapmıyorum. Tek saygım ezan okunurken şarkı dinlememek ve oruç tutanların yanında yemek yememek. Dinin ne dediklerinde Müslümanım diyorum fakat hiç öyle davranmıyorum ki. Tanrı yoktur diye bir iddam da yok sadece hicbisi yapmıyorum düşünmüyorum. O zaman birisi dinimi sorduğunda Muslumanim dememeli miyim? Herhangi bir inanca mensup olup Deist Atest falan diye kendimi etiketlemeyi de sevmem
Dinimi sorduklarında ne demeliyim o zaman?
Cevapla