Siz de hislerinizin yoğun olduğu bi zamanda mısınız?

Bu aralar ne hissetsem yaşıyorum arkadaşlar. Sizde de oluyor mu bu?
Siz de hislerinizin yoğun olduğu bi zamanda mısınız?
Cevapla