Kim bu sevginin düşmanı bu kadar? Kim daha hor kullanıyor. Off çok sıcak. Gideyim de kendimi seveyim.

Kim bu sevginin düşmanı bu kadar? Kim daha hor kullanıyor. Off çok sıcak. Gideyim de kendimi seveyim.

Bunu, cinsiyetle bağdaştırmam pek de doğru olmaz. Çünkü kadınlar veya erkekler dersem; her iki cinsi de, aynı kefeye koyan kişilerden bir farkım kalmaz. Bence, bu tamamen karakter meselesi. Kişiliği olan insan, sevgiyi kendi menfaati için ya da pis amaçlar için kullanmaz. En azından iyi kalpli kişiler.
Cinsiyet ayrımı yapılacak bir konu değil sanırım, çıkar ilişkisi içine giren herkes hor kullanabilir. Saf sevgiyi hak etmek kolay belki ama karşılık verebilecek kişiliğe sahip olmak kolay değil.
Kadın veya erkek hangisi karakterden yoksunsa o hor kullanır
Nokta.
Güzel sözler :) sevgiyi hır kullanan cinsiyete bağlı olmadan net narsistler kullanıyor hocam.
Cevap
8Cevap
Bence ikisi de kullanır.. karakter meselesidir.
Sevgiyi herkes hor kullanıyor. Sevginin ne olduğumu bilen mi var.
Var.
Sanmıyorum rüyadır o.
Evet, sevgiyi bilen rüya gibi yaşıyor.
Çevirme 😅
Mesleki deformasyon
Yapma yaparız. 😕
Söyle, yanmayalım.
Kadın erkek fark etmezksizin , ilişkisinde bencil olan taraf "sevginin katilidir ".kendi elimizle öldürürüz bazen sevgimizi. Gururumuz, kibrimiz, inatçılığımız, kendimizi beğenmişliğimiz, bencilliğimiz, nefsimizin bitmeyen istekleri…
Ezik olanlar kullaniyor/kullandirtiyor, cinsiyet cok onemsiz
Cinsiyet ayrımı olmadan kıymet bilmeyen kimse o hor kullanıyor.
Erkek sevdi mi şiddetli sever, kadın da sever fakat hırslı sever.
Kadın olarak hem kendime hem de karşı tarafa hayati zehir ederim
Bu biraz karakter ve çiftin durumuna bağlı öyle erkekler ya da kızlar diyemeyiz
Erkekler hor kullanıyor
Erkekler, erkekler, erkekler...~... erkekler~
Karakterle alakali ya
karaktersizler sevginin dusmanii
Karakter meselesi erkek kadın fark etmez
Sevmeyi bilmeyenler hır kullanıyor
*hor
Menfaat dünyası cinsiyet ayrımı yok
Her iki tarafta yapıyor bunu
Üzgünüm ama erkekler...
Ben iradeli kullanıyorum. Gerisini bilmem.
Eşit diyim de sorun olmasın
Bilgisayar ne marka kral.
Erkekler ya
Erkekler nankör dur
Erkolar
Kadınlar diyemicem bence erkekler
Kadıns
Değersizler
erkekler
Kadınlar
erkekler hor kullanıyor
Abi ağzımı açarsam susmam boş ver.
Tamam
Narsistler...
Kadinlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?