cidden erkenmis. bisiklet yetmez ki gozunu de yorcaksin tum bedenini de zihnini de. seni basit bir bisikletin uyutacagini sanmam ama bilemem de verdigin izlenim sadece
Sürerken etrafı izlerim belki yorulur hatta bir şeyler de düşünürüm zihnim de yorulur ama ne düşünsem ne yapsam kararsızım. Film izleyeyim diyorum ona bile üşendim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
uyumaya hazırlanıyorum sabah çok erken uyanacağım 🥹
Ben de uyumaya hazırlanmaya hazırlanıyorum öğlene uyanırım🥺
Ben de sigara içiyorum öyle.
Sorsana bi ben ölmeden Arka Sokaklar bitecek miymiş
2-3 sezon daha sürecekmiş sonrası duruma göre şekillencekmiş
Kumburgaz mi orqsi
Caddebostan
uyumaya uzandim
Ben uyuyamadım
yazdigima gore ben de
Sabah da erken kalkmıştım oysa. Neden böyle oldu anlamadım gece bi enerji geliyor
ben de anlamadim nasi bu kadar enerjik olunur gece hele. enerji atmana yardimci bisiler yapman gerek herhalde
erken dedigin saat kac
Dimi ya ve gündüzleri tam tersi daha bi yorgun hissediyorum. Evet dışarı çıkıp bisiklete binmeyi düşündüm ama üşeniyorum ona da. Sabah 7 :(
cidden erkenmis. bisiklet yetmez ki
gozunu de yorcaksin tum bedenini de zihnini de. seni basit bir bisikletin uyutacagini sanmam ama bilemem de verdigin izlenim sadece
Sürerken etrafı izlerim belki yorulur hatta bir şeyler de düşünürüm zihnim de yorulur ama ne düşünsem ne yapsam kararsızım. Film izleyeyim diyorum ona bile üşendim
bu nasi enerji filme bile useniyor🐢
Enerji var ama yapasım yok desek daha doğru olur çok sıkıldım çünkü 😂
bisi yapasin olmazsa sikilirsin tabi sikintiyi gecircek bi eylem olamiyor...
Sıkıldığım için içimden bir şey yapmak gelmiyor. Keşke sıkıntıyı geçircek bir şeyler olsa
keske
Sen de sıkılıyorsun sanırım. Bu arada bir mucize oldu ve kendimi dışarı attım. https://ibb.co/MCpLVgc
ben mi anlayamadim o kaydiragimsi masa ne oyle
sikilmakla pek alakasi yok. gun daha uzunmus gibi hissettiriyor uyumamak ama yanlis dusunuyorum tabi
bir çeşit hamak ben de oraya uzandım. günün uzun hissettirmesi çok güzel bir şey çünkü günlerin çabuk geçmesi sinir bozucu
anladim. ilk defa gordum iyimis
en azindan gunduzler uzun
Yeni yapıldı ben de ilk defa uzandım. Gündüzler hep uzun olmalı
hep yaz cekilmeezzz
Ama kış da çook kötüü
Kis mi kaldi digru duzgun ne soguk oldu ne kar yagdi. Sulu kar ve yagmur vardi hep
Evet ya bari kar yağsa böyle hava boğucu oluyor hiç çekilesi değil
Fansiz durulmuyor
sıcaklık dalgası gelmiş afrikadan
Gececekse boyle devam etmicekse iyi ama bence son yillarda mevsimler birbirine girdi
Katılıyorum bence de iyi hatta bi deniz'e veya havuza giresim geliyor. Bence mevsimler kaydı ve kış olayı yavaş yavaş kayboluyor
Kislik ulkelere de gidemiyoruz:d
iskandinav ülkeleri fena olmazdı :d
Kanada da
Kesinlikle
Kuzene oyun yüklüyoruz
Dondurma yiyorum
Tüylerim ürperdi
Uyumayı düşünüyorum