Kendi adınızı kendiniz koyacak olsaydınız, adınız ne olurdu?

Benim yosun olurdu sormayın sebebini (kitap karakteri) skskkss. Sizin ne olurdu? Cevaplarınızı bekliyorum.


#sesizlerinsesi
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru teşekkür ederim.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Kendi adınızı kendiniz koyacak olsaydınız, adınız ne olurdu?
Cevapla