Erkeklerin cok buyuk bi kismi neden akilsiz?

Ya gercekten merak ediyorum. Biriyle konusuyorum diyor ki ben baska kizlarla konusabilirim erkekler tek kisiye bagli kalamaz ama sen konusamazsin. Baskasiyla tanisiyorum bu siteden, hemen bi fotograf at diyo, istemiyorum diyince neden ki diyor israr ediyo. Ya kardesim, ben neden tanimadigim etmedigim birine fotografimi atiyim? Boyle diyince de "mankensin de kendini mi sakliyosun" falan diyolar NE ALAKA. Akilsiz misiniz ya? Whatsapptan arkadasimin arkadasi mesaj atiyor, offf hava da cok sicak diyor, aynen diyorum, hem sicaktan yaniyorum hem baska sebeplerden diyor, cevap vermiyorum, ee senden naber diyor. YUZSUZ MUSUNUZ. insan gibi bir tane erkek yok mu?
Erkeklerin cok buyuk bi kismi neden akilsiz?
Cevapla