Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.
Kendim karar verdim okulu bıraktım zaten de boşuna olmadı babam istemezdi birileri gelip onu ikna etmeye çalıştı annem kendi dedi seni okula götürmek istemezdi nasip olmadı zaten de o dizideki kızım diye kız arkadaş yaptı bir yıl o seni delirtsin mucizeyi yaşa orada o dizideki durum oldu Allah'a şükürler olsun kaç yaşında anladım 21 yaşında sonra arkadaşımdan kurtulmak istedim kurtuldum
Hiç izlemedim 😂 yalı çapkınını biraz biliyorum. Oğlan çapkın galiba, kadınla anlaşamıyorlar. Böyle birşeydi. Tabii evliliklerinin amacı farklıydı diye hatırlıyorum.