• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sosyal medya hesaplarıma akrabalarımı eklemiyorum gerçek hayatta zor katlanıyorum. Takip etmemem normal mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
36
Yapay Zekaya Sor
Sosyal medya hesaplarıma akrabalarımı eklemiyorum gerçek hayatta zor katlanıyorum. Takip etmemem normal mi?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Takip Soruları Hesap Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    O kadar ozledim ki akraba, misafir, samimiyet falan. Eskilerin misafirlikleri de guzelmis, milette bir kek borek yapar oyle katilirmis. Kusur aranmazmis.

    Simdi evine bakmaya, karnini doyurmaya, kac cesit yapmışsın onu gormeye, cocuklarin sinavini, atamasini isini gucunu sormaya geliyorlar. Olumsuz bir sey bulurlarsa rahatlıyorlar, kusur bulurlarsa rahatliyorlar. 3 cesit yapsan az buluyorlar arkandan o kadar misafirlige gittik. Bir cay bir kurabiye kondu önümüze diyorlar. Evi soyle boyleydi diyorlar.

    Sonra da akrabalik, misafirlik, komsuluk neden bitti oluyor. Eskiler sohbet muhabbete onem verip bir cesit ikram da olsa yetiyordu millete. Evin tozu, dekoru, esyasi önemli degildi. Oglan/kiz evlensin diye herkes cirpiniyordu. Oglan/kiz iş bulsun diye yine herkes cabaliyor, surda iş var, maasi su kadar diye haber gonderiyorlardi.

    Simdikilerin o cocuklar guzel, hayirli, mutlu bir evlilik yapacak diye ödleri kopuyor. Atanacak, iyi bir is bulacak, rizki cogalacak diye ödleri kopuyor. Iyi bir universite iyi bir bolum kazanacak diye diken üstünde oturuyorlar. Herkesin bildigi seyleri gizliyorlar. Kimse birbirine faydasi olacak haberleri yollamiyor artik.

    (kurdugumuz arkadaşlıklar bile bu sekilde. Liseden mezun olali 6-7 yil oldu. Mat dersini anlamaz hic sevmez, hocayi da sevmezdim ve hep dusuk alirdim. Nasil olsa anlamiyorum diye ustune de durmazdim. Hocadan nefret ettigimden dyk kursuna da katilmazdim.

    Hocalar zaten dyk kursu acip para almak icin cok sey vaad ediyorlar. Sozluleri yuksek veririm, sorulari veririm vs diye öğrencilerin yil boyu kurs kapanmadan gelmesini sağlamak icin ne vaadler ne vaadler. Yoksa ogrenci haftasonu ne zoru var da, egitime okula asik oldugundan mi geliyor? Ogretmen kendisi cebini doldururken öğrencinin de notunu vs dolduruyordu.

    Yillardir arkadasim dedigim tipler bir kere olsun dyk da hoca sinavda soracagi soruları ya da benzerlerini çözüyor. Katilmamazlik yapma, daha yuksek not alırsın demediler. Tek gecemedigim dersti mat. Ve ortalamam belge falan almaya yettigi halde kaldigim ders oldugundan alamazdim.

    Hoca da son sene, son donem dahi bu ogrenciyle daha gorusmeyecegim son sene bari gecireyim demedi. Kursta soruların verildigini il kütüphanesinde ders çalışırken baska siniftaki erkek bir öğrenciden öğrenmiştim. Hep mi boyleydi yoksa lise sonuz diye mi yapiyor dedim hep boyleydi dedi. 4 yil boyunca bir Allah'ın kulu arkadasim dediklerim soruların verildigini soylemedi, hadi söylemese bile kursa mutlaka gel, cok işe yariyor vs bile demedi)

    Ne ara bu millet bu kadar bencil, birbirini kiskanan, digerinin iyiligini, mutlulugunu basarisini istemeyen bir hal aldi anlamiyorum. Ya oteden beri boyleydiler ya da degistiler. Eskilerde sohbet muhabbet, paylasim, bir digerinin iyiligini isteme daha fazlaydi.

    Babam anlatir. Akraba vs olmasa ben okuyamaz, atanamazdim belki der. Atama haberi alirlar benim bolumle ilgili haber verirdi teyzelerim falan der. Simdi teyze, hala, amca, dayi kendi cocuklari disinda digerlerinin basina iyi bir sey gelecek diye korkuyorlar. Iyi bir haber versen yuzleri dusuyor, bazilari neredeyse oturup aglayacak...

    bu bireyselligi, kinciligi, bencilligi cozemiyorum. Yazik bu topluma. Sonra neden akraba, komsu, arkadaslik iliskileri kotu. Ahir zamandayiz bunlar olacak evet ama cok kotu bir doneme denk geldik gerçekten.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BaşakkAkrep
    BaşakkAkrep Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    1 yıl

    Normal tabi. Kimse akraba sevmiyor zaten. Hepsi haset, dedikodu, laf sokuyor. Gerek yok hayatını takip etmelerine. En güzelini yapıyorsun böyle devam. Mesafe iyidir.

    0
    0 Yorumla
  • Fetişist_55
    Fetişist_55 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 48
    1 yıl

    Çok normal, akraba olsun veya olmasın kimse kimseye katlanmak zorunda değil, anne babaya ve kardeşe katlanırsın, hadi belki eşine de katlanırsın ama bunların dışında hiç kimseye katlanmak zorunda değilsin, gerçek niyetinden emin olduğun ve herzaman yanında olan seninle olan insanlara akraban olmasa bile katlanırsın, böyleleri en yakın akrabadan daha hayırlıdır.

    0
    0 Yorumla
  • aksuvari33
    aksuvari33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 90%
    1 yıl

    Bence normal. Bazı ailelerin akraba ilişkileri çok iyi iken bazısının gerçekten kötü olabiliyor. Anne baba da aynı şekilde. Herkes anne baba olamaz. Kimseyi kutsallaştırmamak lazım. Tabii benim kıstasım iyi niyet. Bana faydaları olması gerekmiyor.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

37

Cevap

  • buzzzgibikarpuzz
    buzzzgibikarpuzz Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Nedir bu akraba düşmanlığı? Sende sonuçta onların kanından genindensin neyini beğenmiyosun akrabalarının? Onlar neyse sende O sun. Bir düğün dernek olsun onlarla güzel olur hastalık kaza bela olur onlar yetişir yardıma. Allah eksiklerini göstermesin. Zurriyetsiz olmak çok mu güzel?

    3
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bir halta yaradıkları yok. Ben akrabadan söz ediyorum. Başına kötü bir şey gelsin sevinirler iyi birşeyi kıskanır. Arkandan kırk tane dedikodu çıkarır. Çok iyi oldular da biz mi bağrımıza basmadık?

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Çekirdek ailenin içindekilerin hepsi iyi mi? Arkadaş çevrende keza öyle
      İyisi de var kötüsü de kiskanci da var mutlu olanida insanların geneli böyle
      Bir halta yaramalari gerekmiyor varlıkları olsun yeter

      Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      @buzzzgibikarpuzz belli ki rahatsiz ediyorlar ve kiz cikarmis sanane?

      Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      Her seyde bir bit yenigi aramayin, bir de akraba dusmanligi demis ahahah tamam kanka

      Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      Gereksiz duyarci seni :)

      Yorumla
    • yaralım43
      yaralım43
      1 yıl

      ay aynısı hatta biri babamın uuzntunden sebebı olup olumune sebep olmustu:( ay nısı baba tarafım cok kötu

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Tamam kızlar nefret ve kin dolu hayatınıza devam edin🖐️😂

      Yorumla
    • yaralım43
      yaralım43
      1 yıl

      buz gibi babamın olumune sbeep oldu o aile en buyuk halam ve oglu

      Yorumla
    • yaralım43
      yaralım43
      1 yıl

      asla aftemeyecem onları

      Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      @buzzzgibikarpuzz duyarcilari sevmiyorum sekerim sadece😚

      Yorumla
    • şurimşineh
      şurimşineh
      1 yıl

      Pardon da yılan akrabalar vardır, ruh ve beden tecavüzcüsü şeref yoksunu akrabalar... Siz hayırdır sallamışsınız bi şey bilmeden

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Siz çok daha iyi biliyorsunuz pardon
      Benim anlatmak istediğimi anlamadınız sorun değil saygı duyuyorum 🖐️

      Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      @buzzzgibikarpuzz gayet te iyi anladik, bos yapmissin sadece.

      Yorumla
  • Okeanos1234
    Okeanos1234 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Gayet normal. Ben de çoğuna zor katlanıyorum. İkiyüzlü oldukları için muhatap olmuyorum bile.(Sosyal medyadan)

    2
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Eklememekle iyi yapmışsın. Facebook'ta 8, Instagram'da 17 takipçim var. Akrabalar topu topu 1-2 tane var. Bayramda da ziyaretlerine gitmiyorum. Benim kötü zamanımda yanımda olmayan akraba, komşu vs. kişiler iyi günümde de olmasınlar.

    0
    0 Yorumla
  • ftearthatr
    ftearthatr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmiyorsan Olması gereken o. mümkünse iş arkadaşlarını da ekleme ben sevdiğim akrabalarını eklerim ama iş arkadaslarimi kesinlikle eklemem. Bir yerde gördüğünü başka yerlere farklı taşıyan karaktersiz dolu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Ben hepsini engelledim ve kendi adım yerine bir tane nick aldım profile de siyah fon koydum ve gizliye aldım sadece arkadaşlarım biliyor. Soran olunca sosyal medya kullanmıyorum diyip geçiştiriyorum 😂😂

    2
    1 Yorumla
    • nehirolabilir
      nehirolabilir
      1 yıl

      En iyisini yapmissin

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Gayet normal bir şey. Facebook hesabımı kapatınca uzun süre boyunca Instagram'da akrabalarımı eklemedim. Hatta beni bulmasınlar diye farklı bir isim kullandım.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Sosyal medya hesapların senin kendi özelindir istediğini eklen istediğinle konuşun ne istediğini yaparsan yap kimseye hesap vermek zorunda değilsin.. yeterki yaptığın her şey yasal olsun.

    0
    2 Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      1 yıl

      Ona bakarsan bende sosyal medya da akrabalarımı eklemiyorum çünkü her yaptığımı çevremdeki kişilerin görmesi beni rahatsız eder artık

    • Necro12345
      Necro12345
      1 yıl

      Çok gerekirse onlarla konuşmak WhatsApp dan yazarım mesaj..

  • Munis1Bey
    Munis1Bey Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Yoran sıkan anlayışsız
    Laf eden

    Dengesiz ve dengesizce yorum yapan
    Ya da çok ilgisiz olanları bende takip etmiyorum
    Etmemekte en doğal hakkımız diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Normal canım ben eşime bile tahammül edemiyorum artık sizi yoran insanlara tahammül edemezsiniz ve hayatınızdan cikaramasanizda işte bu sekidke başka şekilde nefes almaya çalışırız. En azından kendine bir nefes alanı açmışsın bozma

    1
    0 Yorumla
  • pıtırcıkselin
    pıtırcıkselin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Valla keşke bende eklemeseydim çünkü kıskançlar nazar ediyolar benden 15 yaş büyük olan bi ablamı çıkardım ve anneme şikayrt etti

    1
    1 Yorumla
    • Melezbirkız
      Melezbirkız
      1 yıl

      Annene mi şikayet etti sösmdmd

      Yorumla
  • AnonimBirKullanıcı_
    AnonimBirKullanıcı_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Normal, akrabalar bazen cidden sıkıntılı olabiliyor bende de çoğu akrabam ekli değil sosyal medya hesaplarımda

    0
    0 Yorumla
  • Lübbetülaynnnn
    Lübbetülaynnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Bence akrabaların da senin için aynı şeyi düşünüyordur. Ne çektik bundan bıktık vallaa elinde telefon cak çak çak oynuyor. Diyorlardır ☺️

    0
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Gayet normal. Ben önemli sayfalar dışında kimseyi takip etmiyorum. Takipçilerimi de çıkarttım. 0 takipçim var. Bunda bir şey yok.

    0
    0 Yorumla
  • rabiaxv
    rabiaxv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 91%
    1 yıl

    tabiki normal kan bagınız var diye samimi olmak zorunda değilsin

    0
    0 Yorumla
  • Freshçilek
    Freshçilek Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Akrabaların çoğundan nefret ediyorum etmem benide etmesinler

    0
    0 Yorumla
  • crystallinee
    crystallinee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 94%
    1 yıl

    Normal bence, akrabalarını sevmek zorunda değilsin

    0
    0 Yorumla
  • Nazendee10
    Nazendee10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Gayet normal. Bir de onların laflarını mı çekicez canım ahahah😂

    0
    0 Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bende akrabalarını ekleniyorum. 9 takipçim var zaten Instagram da.

    0
    0 Yorumla
  • aytenliikadin
    aytenliikadin Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Akrabayı geçtim sevmediğim kişileri takip etmem kabul etmem

    0
    0 Yorumla
  • pamukrella
    pamukrella Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    1 yıl

    Haklısın bende öyleyim nefret ederim hiçbirini sevmiyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Sosyal medyada ben de akraba takip etmem hesaplarımı da gizlerim sdfsds✔️

    0
    0 Yorumla
  • cetin2861
    cetin2861 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    1 yıl

    Kuzenlerimi takip ediyorum gerisini neden takip edeyim ki

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Kişisel hesabımda takipleşiyorum hepsiyle ama mesleki hesabımı bulmalarına sinirleniyorum. Oradan engelliyorum kapatıp yenisini açıyorum her seferinde

    0
    4 Yorumla
    • Aytug99
      Aytug99
      1 yıl

      Ne iş yaparsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      mimarım ve sürekli işimi yaptıklarımı irdeliyorlar ödleri kopuyor iyi şeyler yaparım bişeyler başarırım diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya eleştirirler, ya nazar ederler ya yüz milyon tane soru sorup insanı işinden soğuturlar

      Yorumla
    • Aytug99
      Aytug99
      1 yıl

      Akrabalar öyle ya salla takma basarini kiskansinlar

      Yorumla
  • Hayanasınıya
    Hayanasınıya Takip Et
    Guru Yaş: 31
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ayynen bende sadece birini üç arkadaş birde kuzen, var gersi tanımadığum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    ahahahah beni evlenen kuzenim silmiş bugün. ruh hastası mıdır nedir, engellesem mi sence onu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Senin hayatın istedigini yapabilirsin Yalnizca başka insanlara zarar vermeden istedigini yap

    0
    0 Yorumla
  • yinemigüzeliz1
    yinemigüzeliz1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Sırf bu takip atmalar yüzünden instagramımı kapattım. Zaten fotoğraf atan birisi de değildim. Kendime fake hesap açıp istediğim hesapları takip ediyorum. İlgimi ne çekiyorsa onu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benimkiler de ekli değil tek halam ekli oda sevdiğim için geri kalan fos

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bende büyük çoğunluğuyla görüşmüyorum faydasız nankör kıskanç insanlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Normal anormallik yok kimse kimseyi sevmek zorunda değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bende öyle ya wp profil bile koyamıyorum mesela sonra derler kim için koydun falan

    0
    1 Yorumla
    • sabırlıolmakgerekli
      sabırlıolmakgerekli
      1 yıl

      Profilini kimlerin göreceğini seçebiliyorsun o sıkıntı değil

      Yorumla
  • Sjdjdjdjdhdj
    Sjdjdjdjdhdj Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Bence insanlar artık akrabalarına sosyal medyadan istek yollamamalı. Ben mesela hiçbirine yollamıyorum geleni de kabul etmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Hilticaann
    Hilticaann Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    1 yıl

    Onlarda karalar bağlamış zaten adın herne ise vay babo bizi eklememiş diye ağıt yakıyolardır jsısbsı😂😂

    0
    0 Yorumla
  • sarikix
    sarikix Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    aile yapısına göre değişir yani benimkiler rahat ekliyorum ben

    0
    0 Yorumla
  • ogicaninbalikcigi
    ogicaninbalikcigi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    Bende etmiyorum kendi adım soyadım üzerine bile kullanmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Derinsd
    Derinsd Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Bende takip etmiyorum gerek yok

    1
    3 Yorumla
    • Hassas_Dokunuşlar
      Hassas_Dokunuşlar
      1 yıl

      @Derinsd akrabalar takip edilmez ki zaten hepsi düşman sanki

      Yorumla
    • Derinsd
      Derinsd
      1 yıl

      @Hassas_Dokunuşlar uzak akrabalar öyle kendi çekirdek ailem yetiyor bana

      Yorumla
    • Hassas_Dokunuşlar
      Hassas_Dokunuşlar
      1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum çekirdek aile yeterlidir

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.

    İnsanlar engelleniyor

    1
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Normal. Engelleyen bile var onları :D

    0
    0 Yorumla
  • GoldenFireBall_06
    GoldenFireBall_06 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    En güzeli bende silecem birgün hepsini

    0
    0 Yorumla
  • pinkcivcivv
    pinkcivcivv Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    1 yıl

    Ben de öyleyim hepsi engelli bende hahahhahahahdhd

    0
    0 Yorumla
  • Yolgezer72
    Yolgezer72 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 917 cevap paylaştı.

    Çok normal çok çok normal

    0
    0 Yorumla
  • Gizlidedikdaaa
    Gizlidedikdaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 87%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 310 cevap paylaştı.

    Senin kişisel hesabın sonuçta sen bilirsin

    0
    0 Yorumla
  • gariphikaye01
    gariphikaye01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 53 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de akrabalarımı eklemiyorum zor insanlar

    0
    0 Yorumla
  • İkide1
    İkide1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    1 yıl

    Ben engelliyorum uğraşamam

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    gayet mantıklı bir hareket

    0
    0 Yorumla
  • 1böğürtlenmasalı
    1böğürtlenmasalı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Gayet normal engelle ki istek de atmasnlar sana 😄

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl

    Çok normal. Gerek de yok.

    0
    0 Yorumla
  • BirKimseGay
    BirKimseGay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de öyle yaptım. :)

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Ben kimseyi eklemedim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Kaçamak yapıyon

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Yok insan akrabasıyla bağlantıyı koparmamalı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    akraba akreptir bir yararlarini gormedim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bende de çoğu engelli dedikodu ile uğraşamam

    0
    1 Yorumla
    • jüpiter07
      jüpiter07
      1 yıl

      👏👏

      Yorumla
  • akuşali3434
    akuşali3434 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    İnsan akrabalarını nasıl takip etmez yaa

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben genel olarak insan da sevmiyorum

      Yorumla
    • akuşali3434
      akuşali3434
      1 yıl

      Niye😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bir dağın başında insan girmeyen bir yerde yalnız başıma kalmak istiyorum

      Yorumla
    • akuşali3434
      akuşali3434
      1 yıl

      Özelde. Yaz bir şey soracam

      Yorumla
  • Muratsadf
    Muratsadf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    1 yıl

    Ekle ne olucak akrabaların sonucta

    0
    0 Yorumla
  • sousoumiu
    sousoumiu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    puhahah aşırı normal

    0
    0 Yorumla
  • hayalllii
    hayalllii Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    1 yıl

    Direk engelle akraba akreptir 😂

    0
    0 Yorumla
  • NightsShadow
    NightsShadow Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    1 yıl

    Bende babaannemi engelledim boş ver

    0
    1 Yorumla
    • VotkacıBey
      VotkacıBey
      1 yıl

      Senin babaannen Instagrammi kullanıyor

      Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 356 cevap paylaştı.

    Aynı ben

    0
    0 Yorumla
  • Azrabulur
    Azrabulur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 yıl

    Evet takip etme bende hiç bir akrabımı almıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sosyal medya hesaplarıma akrabalarımı eklemiyorum gerçek hayatta zor katlanıyorum. Takip etmemem normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sosyal medya kullanmıyorum normal mi? 7 cevap verildi
Sosyal medya kullanamayacak kadar hassasım? 11 cevap verildi
Zaman geçmiyor sosyal medya kullanmıyorum nasıl geçer? 7 cevap verildi
Ailem sosyal medyada kendimi paylasmama kiziyor sacma degil mi? 11 cevap verildi
Sosyal medya hesaplarım yok. Bazen buraya takiliyorum sadece. Bu kötü mü? 5 cevap verildi
Sosyal medya hesabımın olmaması sosyalleşmeme engel mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨