Kişilik & Karakter Psikolojik durumunuzu tek kelimeyle anlatsanız ne söylerdiniz? meduxaaaaaaa Takip Et Yoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Belirsizlik Güncellemeler1 yıl Niye herkes çok karamsar kalkın bi silkelenin kızzzzz Psikolojik durumunuzu tek kelimeyle anlatsanız ne söylerdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. psikolojim gayet iyi benim. 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Psikolojik olarak iyiyim. Herhangi bir duygu durum bozukluğum yok. 1 0 Yorumla
birsenfonişairi Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 1 yıl Sanırım yoğun kelimesi tam anlamıyla zihnimi özetliyor. 0 0 Yorumla
PashaFortyEight Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Tek kelime yeterli değil sadece.Titanik batarken çalan orkestra benim ki.. 0 0 Yorumla
RODUS Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Gergin ve dolup taşmış hissini veren bir zihnim var 0 0 Yorumla
BenderRodriguez Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 799 cevap paylaştı. Azami mukemmelikte 0 0 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kabullenmiş herşeyi... 0 0 Yorumla
minelhubb Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çöküş. Ama son demleri. 0 0 Yorumla
sefaabey Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Bezdum valla herşeyden 0 1 Yorumla sefaabey 1 yıl Tr de yaşıyoruz karamsarlık bizim yaşam tarzımız 🤜😅 Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Böyle birini çıktığı yere geri koyacağım az kaldı 0 0 Yorumla
samuel1 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Mükemmel 0 3 Yorumla meduxaaaaaaa 1 yıl Sanırım şu an tek iyi olan sensin jxjcjjdjfjfjf Yorumla samuel1 1 yıl Ozaman alırım bi maşallah 😂 Yorumla meduxaaaaaaa 1 yıl 🧿 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Çöküntü. 1 0 Yorumla
Siyah_2024 Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 102% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 347 cevap paylaştı. durağan 0 0 Yorumla
Eru_Illuvatar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Sınırda. 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. hasta 0 0 Yorumla
mmsaci Takip Et Guru Yaş: 53 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Dinamit... 0 0 Yorumla
Darkkklifeee Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Güzel 0 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bitik 0 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. İçine ettim 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Karmaşık 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. İyi. 0 0 Yorumla
Tersdönenvenüs Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Just great 0 0 Yorumla
adımsevimli Takip Et Master Yaş: 26 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 657 cevap paylaştı. Depresyon 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Yeniyormu 0 0 Yorumla
CaptainVenture Takip Et Master Yaş: 38 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Tükenmişlik 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Hayattan bezdim 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Bitmişim amg 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
psikolojim gayet iyi benim.
Psikolojik olarak iyiyim. Herhangi bir duygu durum bozukluğum yok.
Sanırım yoğun kelimesi tam anlamıyla zihnimi özetliyor.
Tek kelime yeterli değil sadece.
Titanik batarken çalan orkestra benim ki..
Gergin ve dolup taşmış hissini veren bir zihnim var
Mentalim int*har etti vücut olarak ayaktayim
Psikolojik durumum miyavlamak
Psikolojim gayet iyi.
Psikolojimi bende bilmiyorum
Azami mukemmelikte
Modum çok düşük iyi hissetmiyorum
Kabullenmiş herşeyi...
Çöküş. Ama son demleri.
Bezdum valla herşeyden
Tr de yaşıyoruz karamsarlık bizim yaşam tarzımız 🤜😅
Böyle birini çıktığı yere geri koyacağım az kaldı
Yorgun
Mükemmel
Sanırım şu an tek iyi olan sensin jxjcjjdjfjfjf
Ozaman alırım bi maşallah 😂
🧿
Ölü bir psikoloji
Çöküntü.
Kötüyüm
Deliyim.
Sakın eskişehirli
durağan
Sınırda.
hasta
Stresli
Mükemmel
Melankolik
Dinamit...
Güzel
Boşluk
Berbat
Bitik
İçine ettim
Karmaşık
İyi.
Baymışlık
Güçlüyüm.
Öforik
Just great
Depresyon
Nötr.
Normal
Kısır döngü.
şu an berbat
Yerin dibinde
Stabil
Anam ağladı
Yeniyormu
Hassas.
Tükenmişlik
Karmakarışık
Bitkin
Hayattan bezdim
Bitmişim amg
Daha fazla * yapmam gerekiyo
Sorunlu
Merdiven
Pert
Resmen deliyim