Kapalılık bana ağır geliyor ama buna rağmen çıkartmak istemiyorum?

Küçükken erken yaşta kapatıldım ve o zamandan bu yana kapalı olduğum zamanlarda hep kendimi diğer açık arkadaşlarıma göre alçakta gördüm, biri beni sevip sevmeyeceğini öncelikle kapalı sevip sevmediğini düşünerek yoruluyorum. Kapalılığı tam anlamıyla yapamıyorum zaten ama çıkarmak da istemiyorum cünkü Allahın bir emri ve açılırsam hayatımın daha kötüye gideceğinden korkuyorum. Psikolojim bozulacak seviyeye geldim artık. Düşünmekten kafayı yiyorum

Kapalılık bana ağır geliyor ama buna rağmen çıkartmak istemiyorum?
Cevapla