Artık ev kızı olunca zaman algısını yitirdim.
Acil kendimi düzene koymma gerekiyor. Ve hey bu soruyu gören sen, neden uyumadın ki. He eğer dert anlatcaksan sormadım varsay. (Sözde psikolojik danışmanım) Ama valla benim derdim bana anca yetiyo
Artık ev kızı olunca zaman algısını yitirdim.
Acil kendimi düzene koymma gerekiyor. Ve hey bu soruyu gören sen, neden uyumadın ki. He eğer dert anlatcaksan sormadım varsay. (Sözde psikolojik danışmanım) Ama valla benim derdim bana anca yetiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yeni mezunsan Allah yardımcın olsun. Aslana karşı olmak zor.
Teşekkür ederim amin 🙄
Rica ederim 6 sene önce bende senin gibi iken şu an çalışıyorum çok şükür her geçen gün seni iyiye götürür merak etme ☺️
Peki tavsiyen ne olur ve şu an doyum alabiliyor musun mesleğinden
Yani atandım 2 yıldır çalışıyorum kendi mesleğime yakın bir iş yapıyorum ayrıca kendi mesleğimi kendi kendime icra ediyorum. Çok şükür hayatımdan memnunum. Senin meslek nedir peki
PDR mezunuyum ben de
Şu an çalışmıyorum
Senin adına çok sevindim
Çok teşekkür ederim benimle birlikte çalışan pdr mezunu arkadaşım var kendi işini yapmıyor ama en azından çalışıyor. Pdr bir zamanlar çok kıymetli idi ben üniversiteye hazırlanıyorken şimdi çok mezun var sanırım bu arada bende üniversitede çalışıyorum
4 olmadı geride kaldın
Anaa 20 dakika geçmiş 🙄
Arada gezsek İst isen
Amaç
Sosyalleşmek kafa dağıtma
Şansa aşkımız denk gelir belki o da minik bir ihtimal 😂😂😂😂
Tanımadığım insanla sosyallesmeyi sevmem
Tanıycan işte yoksa nasıl olacak o bir anda
Asosyal birisin galiba
Değilim de çevre yok farklı kişiler tanıyıp arada görüşmek isterdim yani
Çevre niye yok
Ama sanki sen yazdın bana bir ara hatırlıyom İstanbul'daysan sohbet ettik o zaman
Hatırladım o zaman da yok dedin aynı yerdeyiz doğru dimi
Versen nolcak ölcen mi en kötü engellersin bu da umrumda olmaz konuşmak istemiyor der geçerim yani
Evet
2 ay önce galiba yazdın ordan aklımda kalmış bence dene yemem seni korkma 😂 zorla da bir yere getirtemem seni buluşmak istemeyince
Ben mi yazdım
Ben yazmam normalde.
Hayır bir de niye gizlisin böyle bir soruda onu da anlamadım
Yazdım diyorsun sadece , iyi okey yazdım her kimsen
Soruna yazmıştım ordan... Canım gizli yazmak istedi napim kızım
Ok
Yine aynısın huysuz aksi😏
Tabi tabi
Napim buraya sosyal medya hesabı mi yazalim
Uff ne saçma
Kesin seni engelledim o yüzden yazmiyosun burdan.
Neyse iyi geceler
Yo engellenecek bir şey yapmadım normal konuştuk sonra sen vermedin Instagram öyle kaldı işte
👍🏼
Uyuz gibisin valla he instada yabancı erkekleri eklersiniz filan burdan vermesi garip geliyor niyeyse buranın kızlarına 😂
Aynen ondan
Yav senden bedenini mi istedik san ki be aaa belki isteyen değerli olurdu bak he neyse namaza gidiyom düşün taşın Instada görmek laflamak isterim eğer çirkinim diye vermiyorsan anlarım 😁
Kardeşim uzaa artık tanımadığım kişilerle eklesmiyorum , bak burdan da eklesmemisim kimseyle sen gelmiş Instagram diyosun