Gece uyurken deprem olur diye fobi duymak çok mu tuhaf?

Çok çok tuhaf başka fobiler vardır illa ama gece sıcaklar öldürüyor da olsa deprem olur diye fobi duyup sıfır kollu ile yatamıyorum hani deprem olursa falan dışarı yiğidin mal meydanda çıkmaya cesaret edemiyor insan. Siz kıyafet olarak açık yatabiliyor musunuz? Sorum erkeklere değil yaratılışsal şansla doğmuşlar oh valla
Güncellemeler
1 yıl
Sıfır kolluyla dört kolluyla gitmek var hani 😂
Gece uyurken deprem olur diye fobi duymak çok mu tuhaf?
Cevapla