Çok çok tuhaf başka fobiler vardır illa ama gece sıcaklar öldürüyor da olsa deprem olur diye fobi duyup sıfır kollu ile yatamıyorum hani deprem olursa falan dışarı yiğidin mal meydanda çıkmaya cesaret edemiyor insan. Siz kıyafet olarak açık yatabiliyor musunuz? Sorum erkeklere değil yaratılışsal şansla doğmuşlar oh valla
Güncellemeler
1 yıl
Sıfır kolluyla dört kolluyla gitmek var hani 😂
Gece uyurken deprem olur diye fobi duymak çok mu tuhaf?
Orası öyle hepimiz bir gün öleceğiz ama deprem olur korkusu yüzünden gece sıcaktan yanmak çok zor. Kısa kollu uyumak zindan geliyor insana. Klima taktırsan grip yapıyor beni direkt klimaya maruz kalmak bağışıklığım düşük. Sıkıntı ya
Bizde her deprem olduğunda apartmancek sokağa dökülme huyu var Nasıl çıkıcaksın açık giyinsen dışarı 😂 tesettür de var hani o açıdan fobi yoksa Allah'ın elindeyiz 5 dk sonrası garantisiz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben de korkmuyorum değil ya. Sanırım hemen hemen herkeste öyle bir fobi oluştu
Çok kötü ya istediğimiz gibi uyuyamıyoruz 🤧
Ama şey diyorum hep ecel geldiyse öyle ya da böyle gideriz zaten gerisi ölümün bahanesi
Orası öyle hepimiz bir gün öleceğiz ama deprem olur korkusu yüzünden gece sıcaktan yanmak çok zor. Kısa kollu uyumak zindan geliyor insana. Klima taktırsan grip yapıyor beni direkt klimaya maruz kalmak bağışıklığım düşük. Sıkıntı ya
Nasıl rahat ediyorsan öyle yat o zaman
Bizde her deprem olduğunda apartmancek sokağa dökülme huyu var Nasıl çıkıcaksın açık giyinsen dışarı 😂 tesettür de var hani o açıdan fobi yoksa Allah'ın elindeyiz 5 dk sonrası garantisiz
Aman çokta kafaya takılacak bir konu değil bence. 😒 insanlar can peşinde olunca o detaylara dikkat eden olmaz
Haklısın onda
Ben bu kadar kasmıyorum bir gün zaten öleceğiz relax yaşamak en iyisi
Orası muhakkak.
Niye biz anadan üryan uyuyunca sıkıntı olmuyor mu? Öyle mi cıkalım dısarı
Beyni giyinik olsun insanın aman 😂😂 haklısın ya
evet oluyor
evet ya