Kişilik & Karakter Aşk acısı da neymiş sen hiç güneşin altında yanan naylon terlik giydin mi? sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 55 Yapay Zekaya Sor 😂🤣🤣🤣🤣yada demir zemine bastın mı 😂 Gelip bana aşk acısından bahsetmeyin 😂😂Buna " çaresizlik " kategorisi lazım 😂🤣 Aşk acısı da neymiş sen hiç güneşin altında yanan naylon terlik giydin mi? Cevapla Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yaz sıcağında sigara içtiniz mi hiç. aşk yalan zaten 2 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Çıplak ayakla sıcak kuma bastın mı ahsh 0 5 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bastım 😂 Yorumla HeartofFire 1 yıl İşte o aşk acısından beter denize yetişene kadar Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Ben direk ayağımı kumun içine gömüyorum biraz serinliyor 😂🤣 Yorumla HeartofFire 1 yıl 🤣 suya sokunca cos diye ses geliyor ajsj Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yanmış tavaya su döker gibi 😂🤣 Yorumla
Bαყαɳʂҽϝƙαƚ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl İşte bu yaaa😅 yeminle balkonda naylon terlik vardı. Güneş yakmış onu bi giydim offf😄 ne aşk acısı bacım ciğerime oturdu yanık acısı 1 4 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Benim etler pişti 🤣 Yorumla Bαყαɳʂҽϝƙαƚ 1 yıl Cızbız😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Basmak ile geri çekmek bir oluyor 😂 Yorumla Bαყαɳʂҽϝƙαƚ 1 yıl Ahahay 😄 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Sen hiç 5 saat güneşin altında camları kapalı beklemiş siyah torosa bindin mi? 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Sen hiç öğle vakti naylondan yapılmış çadıra girdin mi 😂🤣 Yorumla
dispensary Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl güneşte kavrulmuş arabada metal bir şey tenine değince 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Ölüp ölüp kendine gel 😂😂 Yorumla
Ozaneker Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Sen hiç sıcakta yanlışlıkla krom tankın üzerine oturdun mu 1 40 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yaşandı 🤣 Yorumla Ozaneker 1 yıl Onu nerde yaşadın ya 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Köyde yaşıyorum ben 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Hangi köy o ya krom tankın ne işi var orada Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Her köyde vardır içi buğday dolu olandan 😂🤣 Yorumla Ozaneker 1 yıl Heee şimdi düştü jeton 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Sıcak kayaya basmak ta kötü oluyor 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Onu da yaşadım 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Yaşamadığın bişey var mı Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yok 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl 👏👏👏😅😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Ve yıkılmadım ayaktayım 😎🤣🤣🤣🤣 Yorumla Ozaneker 1 yıl Dertlerimle başbaşayım 😅 Yorumla Ozaneker 1 yıl Avucumu taş kesmişti kabuk kalkmıştı geri yapıştırdım 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 🤣🤣benim olan benimdir hesabı 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Tabi şehirde olsa hastaneye git gel ooo Yorumla Ozaneker 1 yıl Hortumdan tekerlek yaptım peşinden koşarken 2 metreden düştüm kolu kırdım 😅😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bide gülüyor 🤦 Yorumla Ozaneker 1 yıl Attan düştüm kırdım ayağım taşa takıldı kırdım 😅😅😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Aferin sana 🤌 Yorumla Ozaneker 1 yıl Teşekkür ederim 🤩 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂Gozlerini de çıkardın mı kafanı da koparttın mı 🤌😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Ha gözüme abim taş atarken gelmişti oynarken Çelik çomak oynardık sopa gelmişti Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Marifetli marifetli anlatiyor bide. 🙄 Yorumla Ozaneker 1 yıl Tabi marifet kolum kırık kırık top oynamıştım Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Sen yaşıyor musun 😱 Yorumla Ozaneker 1 yıl Yaşamaya çalışıyorum 😅 motorla düştüm yerlerde süründüm 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Everest dağından da düştün mü 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Yok o tarafa gitmedi gidersem olabilir bahtsız bedevi misaliyim 😅😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Evet evet kessinlikle gitme 😂 aklına bile getirme 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Ben köyümden dışarı çıkmayayım en iyisi 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Çıkma çıkma 😂Çıkıp ne edecen 😂 Yorumla Ozaneker 1 yıl Köyde hayat bitmiş tüm kızlar şehire kaçıyor 😅 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Sorma kaldık ihtiyarlarla beraber 😂🤣 Yorumla Ozaneker 1 yıl Ben ihtiyar kısmına giriyor muyum 🤦♂️ Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Benden büyüksün o doğru ama ihtiyar değilsin 😊 Yorumla Ozaneker 1 yıl Oh rahatladım biraz 😅 mutlu oldum 😂 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 🤣🤣🤣🤣. Yorumla Ozaneker 1 yıl ☺️☺️☺️ Yorumla
helene1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 1 yıl Harbiden aşk acısı çekenlere gülüyorum ahdah ya da ben mi çok duygusuzum 0 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Muazzam ısınmış bataryalı bir telefonla, şarj seviyesi 1 deyken acili aramak gibi 😎 1 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% 1 yıl Valla ya öyle. Çok bir yerlerimi yaktım. Hepsi de gelip geçiyor. Aşk acısı filan hikaye. 1 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Diyarbakır güneşinin tam altında taziyedekilerin bulaşıklarını yıkayıp sonrasında başına güneş geçip uyku sırasında istifra etmekten kötü olmasa gerek. 0 0 Yorumla
_cirkin_kral_ Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Ben bugün çıplak ayakla beton zeminde arabamı yıkadkm her 10 saniyede bir ayağımq şu tutsam da bazen dalıp o ateşi hissetmek fena bir his 0 0 Yorumla
Salçalıkalça Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 97% 1 yıl Birkeresinde havuza giriyordum havuzun yanındaki demir bir oturaga oturmuştum ızgara oldu hotum tabiki 0 0 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl 😊 geçici olduğunu bildiğin.. tedavisi olduğunu bildiğin acılar unutuluyor.. unutulmayan şeyler açık yaraya tuz basmak gibi.. ara ara yoklar seni.. 0 0 Yorumla
Metekan07 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 98% 1 yıl 🤦🤦🤦 attığın mesaj ile diğerleri arasındaki fark ney şimdi 0 0 Yorumla
düşşperisi Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Ahaha evet giydim. Peki sen o terlikle diken tarlasından geçtin mi😄 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Direkt yandık sayılır mı 🤣🤣 1 7 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Nasıl oldu 🤣 Yorumla Semih6934 1 yıl Küçükken koluma kaynar su dökülmüştü 😂 Askerde de güneş yanığı oldu 😂 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Kaynar sıvılar berbat ya 😐 Yorumla Semih6934 1 yıl Maalesef 🙁 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yaşadık 🤌 Yorumla Semih6934 1 yıl 🥲🥲🥲 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂 Yorumla
buzzzgibikarpuzz Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ayak Serçe parmağını koltuğun ayağına vurdun mu 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yaşandı 🤣 Yorumla
Mrt_5555 Takip Et Yoda Yaş: 50 , eic 100% 1 yıl Krom bardakla sıcak çay içtğn mi? 1 27 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Evet 😂😂🤣 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Asıl acı odur. Gerisi hikaye. Hem elin hem dudakların yanar. 🤣🤣 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Sorma köz yutar gibi 😂 bardağı tutmak ile bırakmak bir oluyor 😂 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Yıllarca çektim bu acıyı. En sonumda sıcak çayla yoşşarımızı ayırdık. Bardağın fendi bizi yendi Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Başka bardak mı yoktu 🤔 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Yakşaşık bumdan 34 yıl önce yatılı okulda var sen düşün Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Cam bardak yok muydu Yorumla Mrt_5555 1 yıl Yoktu herley kromdu Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Kötü olmuş ya 🙁 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Öyle gençliğim heba oldu 🤣🤣 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bence yok her şey zamanında güzel bak bugün güldürüyor 🤌😂 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Elbette daha neler neler Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Anlatırsan ölürüz he 🤌 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Yeri geldikçe birer kuple sunarım 🤣🤣 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂Allah seni ne yapmasın 🤣 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Ne yapmasın sen söyle 🤣🤣 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂Yaşamadığın şey yok senin dimi 🤌 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Elbet vardır yaşamadıklarım. Ama pek çok şey yaşadım 😊😊 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Çoğu yaşadığın güzel değil 🤌 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Ne yapalım geçmişe gidemiyoruz değiştiremiyoruz Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Kimsenin geçmişi güzel değil emin ol Yorumla Mrt_5555 1 yıl Elbette güzel oşsaydı geçmişte kalmazdı hala sürüyor olurdu Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Kesinlikle öyle ya geçmişin ya da geleceğin berbat oluyor ama oluyor işte Yorumla Mrt_5555 1 yıl Bizde arada ki absürtlüklerle neşe buluyoruz Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Oda bizim elimizde işte 😊 Yorumla Mrt_5555 1 yıl Aynen öyle. Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😊😊 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Sen çıplak ayakla mahalle de gezdin mi ben gezdim tabi o sıcak asfalta kimse dayanamaz yandı ayaklar hep. 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Yanan kumun üstüne basmak daha zor 1 9 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yaşandı 🤣 Yorumla emre00 1 yıl Fena :D Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Gölgeye gelince gelen o his eşsiz 😂🤣 Yorumla emre00 1 yıl En güzeli ne biliyor musun suya girince ayağına gelen serinlik hissi :D Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bazen su bulunmuyor 🤣 Yorumla emre00 1 yıl Denizde su nasıl bulunmuyor :D Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Ben inşaat kumundan bahsediyorum 😂🤣 Yorumla emre00 1 yıl Yav puhahah Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. ikinci cok kotu 1 3 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Valla çok beter ayağının altı yanıyor 😂🤣 Yorumla yarenimsii 1 yıl ilk yanma hissi berbat 😂 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Sorma ya valla öyle bir acı yok 😂 Yorumla
elifamagülmeyen Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Sen hiç Adana da yaşadın mı 😅 0 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yok ama bende doğuda yaşıyorum 😂 Yorumla
Alfa_Tuçis Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Adıyaman yolu yaman vay vay yavrucağim 😂 0 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 🤣🤣🤣🤣 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Giydim ayağıma yapışa yapışa 340 derece sıcakta 0 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Çok fena şeyler bunlar acısını hissettim😂 0 0 Yorumla
Cooldusunce Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Benzer bişi hahaha😃 0 0 Yorumla
Papatiam Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Urfa'da dışarı çıkmak daha beter. 0 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. Giydik 1 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Doğru 👏👏😂😂😂 1 0 Yorumla
soullfy Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Çok giydim 😂😂😂 1 3 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Geçmiş olsun 😂 Yorumla soullfy 1 yıl Teşekkür ederim 😂😂😂 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Rica ederim 😂 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. aşk acısı daha kötü 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Yaz sıcağında sigara içtiniz mi hiç. aşk yalan zaten
Çıplak ayakla sıcak kuma bastın mı ahsh
Bastım 😂
İşte o aşk acısından beter denize yetişene kadar
Ben direk ayağımı kumun içine gömüyorum biraz serinliyor 😂🤣
🤣 suya sokunca cos diye ses geliyor ajsj
Yanmış tavaya su döker gibi 😂🤣
İşte bu yaaa😅 yeminle balkonda naylon terlik vardı. Güneş yakmış onu bi giydim offf😄 ne aşk acısı bacım ciğerime oturdu yanık acısı
Benim etler pişti 🤣
Cızbız😅
Basmak ile geri çekmek bir oluyor 😂
Ahahay 😄
Sen hiç 5 saat güneşin altında camları kapalı beklemiş siyah torosa bindin mi?
Sen hiç öğle vakti naylondan yapılmış çadıra girdin mi 😂🤣
güneşte kavrulmuş arabada metal bir şey tenine değince
Ölüp ölüp kendine gel 😂😂
Sen hiç sıcakta yanlışlıkla krom tankın üzerine oturdun mu
Yaşandı 🤣
Onu nerde yaşadın ya 😅
Köyde yaşıyorum ben 😂
Hangi köy o ya krom tankın ne işi var orada
Her köyde vardır içi buğday dolu olandan 😂🤣
Heee şimdi düştü jeton 😅
😂😂😂
Sıcak kayaya basmak ta kötü oluyor 😅
Onu da yaşadım 😂
Yaşamadığın bişey var mı
Yok 😂
👏👏👏😅😅
Ve yıkılmadım ayaktayım 😎🤣🤣🤣🤣
Dertlerimle başbaşayım 😅
Avucumu taş kesmişti kabuk kalkmıştı geri yapıştırdım 😅
🤣🤣benim olan benimdir hesabı 😂
Tabi şehirde olsa hastaneye git gel ooo
Hortumdan tekerlek yaptım peşinden koşarken 2 metreden düştüm kolu kırdım 😅😅
Bide gülüyor 🤦
Attan düştüm kırdım ayağım taşa takıldı kırdım 😅😅😅
Aferin sana 🤌
Teşekkür ederim 🤩
😂😂
Gozlerini de çıkardın mı kafanı da koparttın mı 🤌😂
Ha gözüme abim taş atarken gelmişti oynarken Çelik çomak oynardık sopa gelmişti
Marifetli marifetli anlatiyor bide. 🙄
Tabi marifet kolum kırık kırık top oynamıştım
Sen yaşıyor musun 😱
Yaşamaya çalışıyorum 😅 motorla düştüm yerlerde süründüm 😅
Everest dağından da düştün mü 😂
Yok o tarafa gitmedi gidersem olabilir bahtsız bedevi misaliyim 😅😅
Evet evet kessinlikle gitme 😂 aklına bile getirme 😂
Ben köyümden dışarı çıkmayayım en iyisi 😅
Çıkma çıkma 😂
Çıkıp ne edecen 😂
Köyde hayat bitmiş tüm kızlar şehire kaçıyor 😅
Sorma kaldık ihtiyarlarla beraber 😂🤣
Ben ihtiyar kısmına giriyor muyum 🤦♂️
Benden büyüksün o doğru ama ihtiyar değilsin 😊
Oh rahatladım biraz 😅 mutlu oldum 😂
🤣🤣🤣🤣.
☺️☺️☺️
Harbiden aşk acısı çekenlere gülüyorum ahdah ya da ben mi çok duygusuzum
Muazzam ısınmış bataryalı bir telefonla, şarj seviyesi 1 deyken acili aramak gibi 😎
Valla ya öyle. Çok bir yerlerimi yaktım. Hepsi de gelip geçiyor. Aşk acısı filan hikaye.
Diyarbakır güneşinin tam altında taziyedekilerin bulaşıklarını yıkayıp sonrasında başına güneş geçip uyku sırasında istifra etmekten kötü olmasa gerek.
Ben bugün çıplak ayakla beton zeminde arabamı yıkadkm her 10 saniyede bir ayağımq şu tutsam da bazen dalıp o ateşi hissetmek fena bir his
Birkeresinde havuza giriyordum havuzun yanındaki demir bir oturaga oturmuştum ızgara oldu hotum tabiki
😊 geçici olduğunu bildiğin.. tedavisi olduğunu bildiğin acılar unutuluyor.. unutulmayan şeyler açık yaraya tuz basmak gibi.. ara ara yoklar seni..
🤦🤦🤦 attığın mesaj ile diğerleri arasındaki fark ney şimdi
Ahaha evet giydim. Peki sen o terlikle diken tarlasından geçtin mi😄
Direkt yandık sayılır mı 🤣🤣
Nasıl oldu 🤣
Küçükken koluma kaynar su dökülmüştü 😂 Askerde de güneş yanığı oldu 😂
Kaynar sıvılar berbat ya 😐
Maalesef 🙁
Yaşadık 🤌
🥲🥲🥲
😂😂
Ayak Serçe parmağını koltuğun ayağına vurdun mu
Yaşandı 🤣
Krom bardakla sıcak çay içtğn mi?
Evet 😂😂🤣
Asıl acı odur. Gerisi hikaye. Hem elin hem dudakların yanar. 🤣🤣
Sorma köz yutar gibi 😂 bardağı tutmak ile bırakmak bir oluyor 😂
Yıllarca çektim bu acıyı. En sonumda sıcak çayla yoşşarımızı ayırdık. Bardağın fendi bizi yendi
Başka bardak mı yoktu 🤔
Yakşaşık bumdan 34 yıl önce yatılı okulda var sen düşün
Cam bardak yok muydu
Yoktu herley kromdu
Kötü olmuş ya 🙁
Öyle gençliğim heba oldu 🤣🤣
Bence yok her şey zamanında güzel bak bugün güldürüyor 🤌😂
Elbette daha neler neler
Anlatırsan ölürüz he 🤌
Yeri geldikçe birer kuple sunarım 🤣🤣
😂😂😂
Allah seni ne yapmasın 🤣
Ne yapmasın sen söyle 🤣🤣
😂😂😂
Yaşamadığın şey yok senin dimi 🤌
Elbet vardır yaşamadıklarım. Ama pek çok şey yaşadım 😊😊
Çoğu yaşadığın güzel değil 🤌
Ne yapalım geçmişe gidemiyoruz değiştiremiyoruz
Kimsenin geçmişi güzel değil emin ol
Elbette güzel oşsaydı geçmişte kalmazdı hala sürüyor olurdu
Kesinlikle öyle ya geçmişin ya da geleceğin berbat oluyor ama oluyor işte
Bizde arada ki absürtlüklerle neşe buluyoruz
Oda bizim elimizde işte 😊
Aynen öyle.
😊😊
Sen çıplak ayakla mahalle de gezdin mi ben gezdim tabi o sıcak asfalta kimse dayanamaz yandı ayaklar hep.
Hayır giymedim
Yanan kumun üstüne basmak daha zor
Yaşandı 🤣
Fena :D
Gölgeye gelince gelen o his eşsiz 😂🤣
En güzeli ne biliyor musun suya girince ayağına gelen serinlik hissi :D
Bazen su bulunmuyor 🤣
Denizde su nasıl bulunmuyor :D
Ben inşaat kumundan bahsediyorum 😂🤣
Yav puhahah
😂😂😂😂
ikinci cok kotu
Valla çok beter ayağının altı yanıyor 😂🤣
ilk yanma hissi berbat 😂
Sorma ya valla öyle bir acı yok 😂
Sen hiç Adana da yaşadın mı 😅
Yok ama bende doğuda yaşıyorum 😂
Adıyaman yolu yaman vay vay yavrucağim 😂
🤣🤣🤣🤣
Giydim ayağıma yapışa yapışa 340 derece sıcakta
Çok fena şeyler bunlar acısını hissettim😂
Benzer bişi hahaha😃
Urfa'da dışarı çıkmak daha beter.
Giydik
Doğru 👏👏😂😂😂
Çok giydim 😂😂😂
Geçmiş olsun 😂
Teşekkür ederim 😂😂😂
Rica ederim 😂
Giydim tabiki
aşk acısı daha kötü
Yandım annammmmmm