33 yaşında hiç evlenmemiş ve hayatında erkek olmamış kadın hakkında ne düşünürsünüz?

33 yaşında hiç evlenmemiş ve hayatında erkek olmamış kadın hakkında ne düşünürsünüz?

Evlenmeyi beklemiş şimdiye dek sevgili edinmemiş, umudu da yok. Boş ve yalnız. Gezecek birini bulamıyor. Pek kız arkadaşı da yok. Yalnız ömür geçer mi? Tatillere tek gidiyor. Erkeklerin peşinden gitmemiş. Fıkırdaklık yapmamış. Aşık da olmamış. Duygusal ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi?

Ailesi de mutsuz ve sevgisizmiş. Yalnız ve yıllardır sevgisiz. Mutlu anıları yok...

33 yaşında hiç evlenmemiş ve hayatında erkek olmamış kadın hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla