Ben bazen çekiniyorum. Kız kardeşi veya annesi falan oluyor odadan çıkmıyorum hiç sanki onların keyfini bozuyormuşum gibi hissediyorum.

Ben bazen çekiniyorum. Kız kardeşi veya annesi falan oluyor odadan çıkmıyorum hiç sanki onların keyfini bozuyormuşum gibi hissediyorum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır arkadaşım olduğu için utanmam
Aynen odada takılırım ama cekinmem sadece onları rahatsz etmek istemem
Yoo utanmam. Çok kez gittiysem zaten ailesini de biliyorum alışmışımdır
utanmam çoğu zaman yayılıp uyurum cjdksk
evet bozuyorsun bi daha gelme
Bana mı didin