Güncellemeler
1 yıl
Of of tamam en iyisi sizsiniz iyi biri aramıyorum zaten normal biri olsun yeter küfür etmeyen özenti olmayan
Allah katında ne kadar iyi olduğumuz önemlo kardeş ben iyiyim diyemiyorum herkesin illaki bir kötü tarafı vardır. Allah iyilerle karşılaştırsın. Ben bir konuda bencilim buda hayatın şartları bu hale getirdi çünkü hayat bir yarış gibi her zaman dereceye girenler kazanır. Onun misali
Cevap
2Cevap
insan gibi insan az kaldı maalesef
Kimse ben kötüyüm demez ama hala kalbi güzel insanlar var
Yalan hiçbirine inanma hepsi kassar en iyiyim diyeni bile değil
Zaten iyi olan biri ben iyiyim demez ben iyiyim diyenden korkmak lazım
stokta kalmamış,
Nerden biliyon kalmadığını
Ah ahh bizim seninle tanışmamız lazım o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?