Selam
KS'nin can canları ✌️
Günün dersi 👉 yaşanan hayal kırıklığı ile kazandığımız tecrübeler :(

Selam
KS'nin can canları ✌️
Günün dersi 👉 yaşanan hayal kırıklığı ile kazandığımız tecrübeler :(

Ohoo, biz de bir günde yitirmedik insanlara olan güvenimizi, inancımızı. Var tabii ki kendini tanıttığı gibi olmayan, öyle kalamayan karakter fukaraları
Etraf dolu onlardan
Aman cehenneme direk olsunlar
Kesinlikle öyle
oldu maalesef ondan sonra hayata küstüm yıllarca ama şu an çok sağlıklı çok iyiyim harika giden bi ilişkimde var evlilikle sonuçlanmasını beklediğim o yüzden artık diyorum ki bu sınavı da vermem gerekiyormuş doğru insanı bulabilmem için o sınavı başarıyla geçtim doğru insanım beni buldu
Evet 3 yıldır bana numara yaptı eskortlarla yatıp kalkan biriymiş bende parası yok sanıyordum önemli değil falan ama bunu öğrendiğim zaman yıkılmıştım ve benimle oynamış öyle dedi ser*ef*si*z ama artık bitti herkes kendi yoluna
Aslında hepsi tam tanıdığım, tahmin ettiğim gibi oldu desem yeridir finali çogu belli ediyor kendini ama İnsan seçmeyi severim az ve öz öyle saçma sapan kişilerle işim olmaz..
Cevap
26Cevap
Aslında hepsi tam tanıdığım, tahmin ettiğim gibi oldu desem yeridir. İnsan seçerim çünkü
Analizin iyi demek ki
Evet yanlış tanımam, tanınırım 😂
O kötü işte demek ki kendini ifade edemiyorsun.
Hayır demek istediğim öyle değildi 🙃
İş biraz çetrefilli sanki 😅
Ben bardağa kavanoz demem. Her zaman net olurum. Karşı tarafın ilgisini çekse de ilk başlarda sorun olmuyorken sonradan kendi istediği duruma evrilmediğim için bahane oluyor. Seni yanlış tanımışım bahanesi 😜
Hımmm doğru bir çeşit bahane ☺️
Evet öyle oluyor. Çünkü insan nankördür kafasında bir sembol belirler seni de oraya koyar. Uymazsan, bahaneler üretir başka semboller aramak için seni saf dışında bırakır 😂
Katılıyorum ☺️
Evet o kadar çok insan oldu ki.. gerçek yüzlerini sonradan görüyoruz maalesef
Maalesef ki hayal kırıklığı üzüyor:(
Bugüne gerçek anlamda hazırlanışım vaktiyle çok yanlış tanıdığım insanlar sayesinde oldu. Kimse diyemem ama çoğu insan güvenilmeyi haketmiyor.
Eveet maalesef ki öyle :(
Evet, pazar tezgahı gibi öne iyilerini , arkaya çürüklerini koydukları için insan yanılabiliyor.
Katılıyorum :(
Hakkımda bir şeyler mi duydunuz efenim. Nerden çıktı bu soru hahahah
😄😄
Oldu çok yakın bir arkadaşım vardı bir gün haber vermeden gitti ve gitmesi yetmedi haber bile vermedi
Olmadı , genelde ilk karşılaştığımda. Bir kişi hakkında aklıma ne geldiyse onu yaşadım , sadece kabul esmek istemedim galiba
olmazmı insanın hayatından kusur kalır mı öyle tipler.. Arıza mıknatısı gibiyim 3-4 tane oldu :))
son ilişkim, aslında benim suçum yok, kendisini bana benim hoşuma gidecek şekilde tanıttı
hayır insanları doğru bir sekilde tanıyan biriyim ama değişti sandıklarım olmuştu
Sen kendini çok yanlış tanıtmışsın dediğim olmuştur..
Seni yanlış tanımışım lafi söyleyen için bahanedir :)
Hepsi bu
🤔🤔🤔
Kim hayal kırıklığı
Genel sordum diyelim 😄
Ohooo hemde kaç tane 😂
Bir sürü 😄
He valla bir değil iki değil 😂
Üç değil dört değil 😄bla bla bla
😂😂😂
Bazı insanlarla nasıl tanıştım beynime tüküreyim ya 😂
Bu söze çok gülmüştüm 😂🤌
Al benden de o kadar tühhhhhh 😄
Herkesin hayatında böyle insanlar muhakkak vardır.
Muhakkak
Ben herkesi doğru tanıdım kurtulmak zor oldu
Kıyamam :(
Oldu, hem de felaket bir şekilde.
:( :(
Nedense millet beni hep yanlış anlıyor doğru anlayanlarsa yanlışlıkla doğru anlıyor
Oldu maalesef.
Yo olmadı herkesin hayatımdaki ömrü kısa oldu
O kadar yanıldığım olmadı.
hep derim bunu
Evet çokça öyle insan oldu ama geçti gitti
Vardır da hatırlamıyorum şimdi
Olmaz olur mu 😀
Sürüsüne bereket diyebilir miyiz? 😅
Tüh:(
Günaydın. 😊 Evet oldu. 😄
Günaydın ☺️
Senin oldu mu?
Her insan gibi evet oldu
Evet bunu herkes yaşar.
Maalesef
Her zaman dolu tarafından bakarım. Aslında bu iyi bir şey.
ailem hariç herkes
Üzücü :(
Oldu maalesef
Oldu baya hem de
Oldu birkaç kız
Oldu
Olmuştu evet
Olmadı
hemde nasıl anlatılmaz yaşanır ya resmen
Olmadı.
oldu tabii
Çok.
Evet
Hiç taniyamamişim dediğim çok insan oldu
Evet, olduuu
Eski eşim
çooook oldu hepsinin de hayatını s.. ktim
Evet oldum :)
Hayır 🙂
Olmaz mııı
Olmadı
Fazlasıyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?