😂😂😂olabilir farklı farklı huylarınizi sevebilir
Yaaa bu şeyler çok sevimli çok seviyorum bunları 🫠🫠🫠

😂😂😂olabilir farklı farklı huylarınizi sevebilir
Yaaa bu şeyler çok sevimli çok seviyorum bunları 🫠🫠🫠

Dürüstlüğün, samimiyetin ve enerjin çok iyi derdi.
😆😆😆..
Rica ederim
Siyaset konuşmak :D
😂😂😂
Rica ederim
Cevap
7Cevap
Sevgilim ya da eşim yok
Soralım hemen.. @o-m bende en sevdiğin huyun nedir hayatım..😍
😅😅😅😅
Soralım bakalım @TatlıKızzzz34 bende en sevdiğin huyum nedir gülüm ❤️
Merhametli olman, eğlenceli olman, kadınına sahip çıkman ve arada inadın tutsada bana kıyamamana bayılıyorum.. 😅❤️ İyikim canımsın.. 😍
Hep aşık ol sen bana.. 🩷🩵
Şanssızlığımdan dolayı ömür boyu sevgilim/eşim olmayacağı için bilmiyorum en çok neyimi severdi. Sevmezdi sanırım. İyiler sevilmez.
bilmem belki bulamazdı cadı gibi olduğum için 😂
Beni güldürmen der. Çok fazla güldürürüm çünkü.
Uyumlu ve anlayışlı olmama der muhtemel
Ne derdi bilmiyorum. 😂
Bunu buradan söyleyemem😃👍
Dürüst merhametli oluşum olabilir
Fedakarlık
Duygusallk der
Hiçbir huyumu sevmiyor 😅
Sevgilim yok.
Sevdiği huyum yok
Yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar