Durumlara ve yaşananlara göre değişir ama genel olarak ortalama 1 ay ayrılık acısını geçmesi için yeterli bi süre. Tabi bu süre içerisinde sosyalleşmen ve yeni hayatına adapte olman gerekiyor.
Neyin geçmesini istediğine bağlı. Acıyı soruyorsan evet geçiyor ama anılar hemen silinmez özlem hemen bitmez tam tersi 1 ay hiç özlemeyip 1 ay sonra özleyebilirsin bu süreçte yapman gereken en önemli şey onsuz bi hayata başlamak iletişimi tamamen kes ve ona dair her şeyden kendini uzaklaştır içine kapanma elinden geldiğince sosyal ortamlarda bulun yalnız kalmamaya çalış ve özgüvenini yükseltecek şeyler yap ama yaptığın hiçbi şeyi o görsün diye ya da geri dönsün diye yapma
Öyle olmuyor şu an imkansız geliyor evet ama bi anda değişiyor her şey bi sabah uyandığında artık onsuz uyanmaya alışmış oluyorsun acı çekmeni engelleyemezsin zaten acı çekmiyor olsan unutmak gibi bi derdin olmaz sen şu an onsuzluğun acısını çekiyorsun ama bu onunla ilgili bi durum değil senin içinde yaşadığın bi durum o yüzden bu acıyı çek tutma kendini yas sürecini atlat. Genelde 2 3 hafta sürer zaten ama sonra yas tutmayı bırak kendi hayatına dön onun olmadığı olmayacağı yerlerde bulun daha önce yapmadığın anısı olmayan aktiviteler yap, yeni yerlere git, yeni ve taze anılar biriktir. Hiçbi şey yapmadan durursan zihnin sürekli en yeni anıları canlandırır ve boş durdukça geçmişi düşünürsün geçmeme ihtimali yok ama
Senden başka kimseye zararı olmaz bunun ve sen dahil kimseye faydası da olmaz. Birini ya da bi şeyi takıntı yapmak tamamen senin psikolojinle alakalı çoğu zaman takıntılı olduğumuz insanların bundan haberi bile olmuyor zaten haberleri olsa da umurlarında olmuyor. Kimse yıkık, takıntılı, hayatını tek bi kişiye bağlamış bi insanı çekici bulmaz. Sen onsuz yaşayabildikçe, kendini sevip özgüvenli oldukça zaten herkes tarafından ilgi görürsün önemli olan senin kendinle yaşayabilmen
Peki instagramda onunla ilgli stry paylaşmam gerekiyo mu hiçbir paylaşım yapmasam mesaj atar mı bide kardeşi beni takip ediyo abisine söylüyo mudur sence
Bu sorularının hepsi takıntı işte onsuz bi hayat düşünemiyorsan git direkt konuş ilişkini kurtar gurur yapma ama bu adımları atmayacaksan kendine saygısızlık yapma ben senin yerinde olsam uzun bi süre sosyal medyadan uzak dururdum ne onun ne yaptığıyla ilgilenirdim ne de kendim sırf o görsün diye paylaşım yapardım. Böyle zamanlarda ortadan kaybolmak en iyi karar olur. Bilinmez ol, tahmin edilemez ol. sürekli paylaşım yaparsan sürekli senden haberdar olursa seni merak etme gereği duymaz. Ortalarda görünme, sessiz ol, iletişim kurma sanki başka bi hayatın varmış gibi davran ve başka bi hayatın olsun
İlişkinin neden bittiğine bağlı tabiki ama yazmasam bile merak ederdim sonuçta 2 hafta öncesine kadar her şeyini bildiğin paylaştığın birinden hiç haber alamamak ne yaptığını bilmemek merak uyandırır çünkü o insan senin için artık özel bi yere sahip olur bi andan tamamen vazgeçemezsin ayrılsan bile üstünde hakimiyetin olsun istersin. Ben biten ilişkimden sonra o insanın ne yaptığını sürekli bilip görürsem merak etmem ve içim rahat olur çünkü o paylaşımların çoğunu ben göreyim diye yaptığını tahmin edebilirim. Asıl tahmin edilemez olan o insanın ortadan kaybolması olur
Sadece bakışmıştık ve konuşmak istemişti ben istememiştim ondan sonra beni gostladı 1 yıldır hala gostlıyor bu dur6m bende sadece travma oldu 1 yıl sonunda kısıtlamamı kaldırdı ve bende onu engelledim bi kaç haftadır engelli bemde uzun zamandır açmıcam
Sorgulama belki de seninle hiç ilgilenmiyordur. Bazen kendimizi o kadar önemsiyoruz ki her şey bizimle alakalı sanabiliyoruz belki de o insanın yaptığı şeylerin hiçbiri seninle alakalı değildir. İnsanların psikolojilerini ya da eylemlerini anlamaya çalışma hatta her şeye anlam yükleme çünkü böyle geçirdiğin zamanların hepsi senin hayatından çalınmış oluyor kendine zaman ayır kendinle vakit geçir. Sen bile kendinle zaman geçirmezsen kimse seninle zaman geçirmek istemez
Kendi hayatına odaklan. Ağlamak mı istiyorsun ağla sonra kalk dışarı çık gez çalış oku izle. Kendini bir kalıba zorla sokmaya çalışma. Düşüncelerini bastırmaya çalışma akışta kal. Ama önceliğin her zaman kendin olsun. Ve zamana ve Allah’a güven. Düzelir her şey
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
2 yıl 6 ay 25 gün. Bilimsel olarak aşkın ömrü bu kadar
İlk 1 yıl gitti kaldı son 1 yılım o zaman imkansız aşk içinde geçerli mi?
Tüm aşklar için geçerli. Başkasını bulmak süreyi kısaltabilir bile
Nerden bulcam bilmiyorum
Onu bilemem. Kriterlerine uygun biri bulunur ama illa ki
Sevgiye göre değişir bazen kaç ay geçse de aklına gelince acıtır bazende 1 haftada unutur gidersin
İmkansız aşk geçer dimi
Bilmiyorum
Durumlara ve yaşananlara göre değişir ama genel olarak ortalama 1 ay ayrılık acısını geçmesi için yeterli bi süre. Tabi bu süre içerisinde sosyalleşmen ve yeni hayatına adapte olman gerekiyor.
1 aydan sonra geçiyo mu yani
Neyin geçmesini istediğine bağlı. Acıyı soruyorsan evet geçiyor ama anılar hemen silinmez özlem hemen bitmez tam tersi 1 ay hiç özlemeyip 1 ay sonra özleyebilirsin bu süreçte yapman gereken en önemli şey onsuz bi hayata başlamak iletişimi tamamen kes ve ona dair her şeyden kendini uzaklaştır içine kapanma elinden geldiğince sosyal ortamlarda bulun yalnız kalmamaya çalış ve özgüvenini yükseltecek şeyler yap ama yaptığın hiçbi şeyi o görsün diye ya da geri dönsün diye yapma
Az az dediklerini yapmaya başladım 2nci hafta da kaç ayda unuturum imkansızı bu gidişle
Öyle olmuyor şu an imkansız geliyor evet ama bi anda değişiyor her şey bi sabah uyandığında artık onsuz uyanmaya alışmış oluyorsun acı çekmeni engelleyemezsin zaten acı çekmiyor olsan unutmak gibi bi derdin olmaz sen şu an onsuzluğun acısını çekiyorsun ama bu onunla ilgili bi durum değil senin içinde yaşadığın bi durum o yüzden bu acıyı çek tutma kendini yas sürecini atlat. Genelde 2 3 hafta sürer zaten ama sonra yas tutmayı bırak kendi hayatına dön onun olmadığı olmayacağı yerlerde bulun daha önce yapmadığın anısı olmayan aktiviteler yap, yeni yerlere git, yeni ve taze anılar biriktir. Hiçbi şey yapmadan durursan zihnin sürekli en yeni anıları canlandırır ve boş durdukça geçmişi düşünürsün geçmeme ihtimali yok ama
Bana bunları yaşattı diye onu takıntı yapmalı mıyım sence
Senden başka kimseye zararı olmaz bunun ve sen dahil kimseye faydası da olmaz. Birini ya da bi şeyi takıntı yapmak tamamen senin psikolojinle alakalı çoğu zaman takıntılı olduğumuz insanların bundan haberi bile olmuyor zaten haberleri olsa da umurlarında olmuyor. Kimse yıkık, takıntılı, hayatını tek bi kişiye bağlamış bi insanı çekici bulmaz. Sen onsuz yaşayabildikçe, kendini sevip özgüvenli oldukça zaten herkes tarafından ilgi görürsün önemli olan senin kendinle yaşayabilmen
Peki instagramda onunla ilgli stry paylaşmam gerekiyo mu hiçbir paylaşım yapmasam mesaj atar mı bide kardeşi beni takip ediyo abisine söylüyo mudur sence
Bu sorularının hepsi takıntı işte onsuz bi hayat düşünemiyorsan git direkt konuş ilişkini kurtar gurur yapma ama bu adımları atmayacaksan kendine saygısızlık yapma ben senin yerinde olsam uzun bi süre sosyal medyadan uzak dururdum ne onun ne yaptığıyla ilgilenirdim ne de kendim sırf o görsün diye paylaşım yapardım. Böyle zamanlarda ortadan kaybolmak en iyi karar olur. Bilinmez ol, tahmin edilemez ol. sürekli paylaşım yaparsan sürekli senden haberdar olursa seni merak etme gereği duymaz. Ortalarda görünme, sessiz ol, iletişim kurma sanki başka bi hayatın varmış gibi davran ve başka bi hayatın olsun
Ya teşekkür ederim🤍 öyle bi durumda olsan peki sen bi merak edip konuşmadığın kıza yazar mıydın
İlişkinin neden bittiğine bağlı tabiki ama yazmasam bile merak ederdim sonuçta 2 hafta öncesine kadar her şeyini bildiğin paylaştığın birinden hiç haber alamamak ne yaptığını bilmemek merak uyandırır çünkü o insan senin için artık özel bi yere sahip olur bi andan tamamen vazgeçemezsin ayrılsan bile üstünde hakimiyetin olsun istersin. Ben biten ilişkimden sonra o insanın ne yaptığını sürekli bilip görürsem merak etmem ve içim rahat olur çünkü o paylaşımların çoğunu ben göreyim diye yaptığını tahmin edebilirim. Asıl tahmin edilemez olan o insanın ortadan kaybolması olur
Sadece bakışmıştık ve konuşmak istemişti ben istememiştim ondan sonra beni gostladı 1 yıldır hala gostlıyor bu dur6m bende sadece travma oldu 1 yıl sonunda kısıtlamamı kaldırdı ve bende onu engelledim bi kaç haftadır engelli bemde uzun zamandır açmıcam
Çünkğ ağrıma gitti gidiyo neden böyle davranıyo
Bence tamamen hayatından çıkarman daha doğru olur
Öyle yaptım artık kafada da bitirdim ama neden böyle davranıyo
Sorgulama belki de seninle hiç ilgilenmiyordur. Bazen kendimizi o kadar önemsiyoruz ki her şey bizimle alakalı sanabiliyoruz belki de o insanın yaptığı şeylerin hiçbiri seninle alakalı değildir. İnsanların psikolojilerini ya da eylemlerini anlamaya çalışma hatta her şeye anlam yükleme çünkü böyle geçirdiğin zamanların hepsi senin hayatından çalınmış oluyor kendine zaman ayır kendinle vakit geçir. Sen bile kendinle zaman geçirmezsen kimse seninle zaman geçirmek istemez
İlgilendiğin için sağ ol,🤍
Kişiye göre değişir bir kız vardı kardeş gibiydik küstük kaç yıl oldu hâla hatırladıkça ağlıyorum
Çok zor ya ama imkansız değil tabi
Niye
E birini seviyorsun umut ediyorsun hayaller kuruyorsun. Sonra unutmak zor. Uzmanlar 6 ay diyor smmsmdms
İmkansız aşk içinde mi peki
Geçerli evet
Peki unutmaj için çabala mıyum akışamı bırakayum
Kendi hayatına odaklan. Ağlamak mı istiyorsun ağla sonra kalk dışarı çık gez çalış oku izle. Kendini bir kalıba zorla sokmaya çalışma. Düşüncelerini bastırmaya çalışma akışta kal. Ama önceliğin her zaman kendin olsun. Ve zamana ve Allah’a güven. Düzelir her şey
Kişiden kişiye değişir hayattaki heyecanına göre
Görmediğinde çabuk olur
Ondan kaçıyorum zaten haberi yok uzak duruyırum bana iyi gelen şeylef yapıyorum 2 hafta oldu değişen bişey olmadı bende bazenleri çok ağır oluyo
Bazenleri de çok mutlu oluyorum anlamadım
Bi çaban olmasın sal biraz
Salınca unutamıyorum
Salmayı bilmiyorsun
Sanırım normal hayatıma devam edip acımı mı yaşayım? Bunu m çu demek istiyosun
Aynen öyle
Ben bunu yapıyorum zaten ama artok acıya çok kapıldım bırakmam gerek 2 hafta oldu
2 hafta zaman mı be yıllarca çeken var
Normal de 1 yıl oldu 2 kere unuttum tekrar sevdim şimdi tekrar unutma derdindeyim
Sende bu ne ya sev ya unut
Unutcam artık ama gözlerim açılmaya başladı yavaş yavaş zaten haberi yok
Senin burç ikizler mi
Aslan
Yok olmadı
1 ay yeterli
1 ay geçmeden aklımdan uçup gidiyo
6 ay bilimsel olarak
İmkansız aşk peki kaç ay da geçiyp
Geçmiyor
Geçicek
Hayal aleminde evet
2 hafta oldu daha geçicek
Hep öyle zannedilir 🫶🏻
Herkes bir değil
Gerçek ask değildir o zaman bunu sözde en mantiksal olan başak burcu birisi söylüyor 🤪
2 buçuk ay
ya da en kestirmesi dost yaprağı ile daha çabuk unutursun
3 hafta
Emin misin
Ben fazla takmiyom benim için öyle arada bi aklıma geliyor ama
Baş harfin e mi
T .
Unutamazsin
Sebep
Birbirinizi cok iyi tanir misiniz
O sen misin?
Burdanmiydi
Değildş
Sen kötüsün biraz unut gitsin be
Unutcam çabalıyorum artık
Yas kaç
27
o zaman atlatirsin
O baska kizla olue
3 yıl