Kişilik & Karakter Sizde kendi doğum gününüzü tek başına kutlayanlar dan mısınız? mᎪhᏢᎬᏒᎥ Takip Et Bilge Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Hiç hediye almayan, hatırlanmayan, kendi pastasını kendi alıp bir köşede kutlayan...💔🥹Hatırlanmak, değer görmek, düşünülmek nasıl bir şey acaba? Güncellemeler1 yıl 25 gün geçti bile zaman çok hızlı geçiyor Güncellemeler1 yıl Vay be🥺 Sizde kendi doğum gününüzü tek başına kutlayanlar dan mısınız? Cevapla Doğum Soruları Hediye Soruları Doğum Günü Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 1 yıl Ailem kutluyor ama kutlamasa bile kendime çok fazla dert etmem. 0 0 Yorumla
Ozangibiii Takip Et Yoda Yaş: 39 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 315 cevap paylaştı. Evet ben sevmiyorum birinin kutlamasını ya hiç hoşuma gitmiyor yapmacık saçma bişey bide insan niye yaşlandığını kutlar ki🤣 biri sorduğunda yaşını küçük gostermek için ugrasirsin yaş gnunu kutlarsin , 0 0 Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Üzüldüm. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara 0 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Burada paylaşmıştım. Sagolsun çok kişi kutladı. Bu da iyi hissetmemişti. 0 0 Yorumla
Linalinaaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Hayır doğum günü kutlamayi sevmiyorum 0 0 Yorumla
Papatiam Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hiçbir doğum günümü yalnız kutlamadım. 0 0 Yorumla
NeclaTekinAydınoğlu Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl bu yüzden gün bitsin diye dua ediyorum 🥲 0 0 Yorumla
moonlight012 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ailemle kutlarım hatta bu cuma doğum günüm 😅 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ailem kutluyor ama kutlamasa bile kendime çok fazla dert etmem.
Evet ben sevmiyorum birinin kutlamasını ya hiç hoşuma gitmiyor yapmacık saçma bişey bide insan niye yaşlandığını kutlar ki🤣 biri sorduğunda yaşını küçük gostermek için ugrasirsin yaş gnunu kutlarsin ,
Üzüldüm. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
Burada paylaşmıştım. Sagolsun çok kişi kutladı. Bu da iyi hissetmemişti.
Hayır doğum günü kutlamayi sevmiyorum
Doğum günün kutlu olsun.
Hiçbir doğum günümü yalnız kutlamadım.
Hep böyleydi alışıyor insan
Ben hiç bir zaman kutlamam..
Yıllardır kutlamıyorum.
bu yüzden gün bitsin diye dua ediyorum 🥲
Ailemle kutlarım hatta bu cuma doğum günüm 😅
Hiç kutlamadım bu yaşa kadar
Kutlamıyorum benim için değeri yok
doğum günü kutlamam
Neden tek başınasın onu sorgula
keşke öyle olsaydım kafa rahat olurdu
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara 🎂😊😉
Evet tek kutlarım.
Kutlamam
Ailemle kutlarım