Herşeyi boşverdiğiniz bir dönem oldu mu?

Şu sıralar kendime hem duygusal, hem fiziksel anlamda fazla yüklendiğimi hissediyorum. Herşeyi tek başıma halletmeye çalışıyorum, kimseye duygu durumumdan bahsetmek istemiyorum. Kendi içimde çözmeyi huy edindiğim için bu zamanla dışa vuruyor sanırım. Yorulduğumu hissediyorum, eski enerjim yok. Hali hazırda olan enerjimi de olmayacak insanlar için heba etmişim , bu durum beni içten içe üzüyor.. 🌾
Herşeyi boşverdiğiniz bir dönem oldu mu?
Herşeyi boşverdiğiniz bir dönem oldu mu?
Cevapla