Sizce erkeklermi daha karmaşık yoksa kızlar mı?

Erkekler çok karmaşık davranıyo ya da sevmedikleri kızlara öyle davranıyoda olabilirler.
Benimki beni çok sık boğaz ediyosun diye kızıyodu bende ilgiyi azalttım bu seferde neden benle ilgilenmiyosun deyip kavga çıkardı ayrıldık.
Belkide en başından sevmemişti.
Sizce erkeklermi daha karmaşık yoksa kızlar mı?
Cevapla