
Kedim hariç küçük çocuk bebek takıntısı var koyun önüne bebek videosu asla kalkmaz, iyi bir ebeveyn 🥰😅

Kedim hariç küçük çocuk bebek takıntısı var koyun önüne bebek videosu asla kalkmaz, iyi bir ebeveyn 🥰😅
Takıntının ta kendisi benim. Karşımdaki insanların söyledikleri şeyleri kafama çok takar kurcalarım kötü niyet sezdiğim vakit… ama hiç sevmiyorum takıntılı olmayı
İş dışında başka kafaya taktığım hiç bir sey yok. Onu da seve seve yapıyorum.
Çevremde de senin ki gibi kedim var. O baya bir saplantılı bir türlü öğretemedik. Yemek masasına mutfağa, yemekle ilgili bütün araç gerçeklere saplantılı.
Özeli genele açmıyoruz:)
Bana kedi yetiyor işte, insanlara izin vermiyorum.:)
Yanlış anlama kişisel değil genel:)
Teşekkür ederim 🙂
😄 eic değilde sözlerin güldürdü:))
Bende hep motto 🦁 forward.. Enerji fazlasını birazda kalpevine ayır lazım olur:)
Sorular genel kişisel değil. Hadi bir tane farklı olsun, onu da sen bulunca yaz buraya:)
Buradaki ilgi alanlarımızı diyebiliriz evet bu konuda hem fikiriz.
Açacağın bir soru diyelim. Sadece yolla gelsin. :) Hikayeyi de yüzeysel yazarız bir ara.
Yılbaşına kadar vaktin var iyi düşün:))
Hem genele hem bana hitap etsin, resmi iyi okuduğunu düşünüyorum artık 🙂
Yok sen bana soruyu vereceksin, ben soracağım sanmıştım. Dur bakayım benlik mi soru;)
@StrongerLion 👏👏👏👏💐💐
Takıntım yok yaa hayatı yaşayıp gidiyorum😄
Cevap
14Cevap
Hayır benim takıntılarım yok.. takıntılı insanları da hiç sevmem :))
Bildiğim kadarıyla bir takıntım yok
Ben de ufak tefek var ama takıntı boyutunda olduğunu düşünmüyorum. Çevrem de az da olsa var takıntılı kişiler.
Çevremde bi takıntısı olan birisi var. Benim takıntım da var ama çok önemli değil
Sony kulaklık kullanırım başka marka almam ve kol saati olarak da sadece Casio kullanırım. Milyon dolarlık Rolex versen ben onu satıp yine Casio alırım. Onun dışında yeme içme ve giyim konusunda takıntım yok
Ben de vardı ama zamanla törpüledim takıntılı insan da sevmiyorum
Bence annem ve erkek kuzen annemde temizlik takıntısı var psikolojisi bozuk erkek kuzende beni kullanamadığı için tam onu kafaya takmış
Benim de var cevremdekilerinde var Allah yardım etsin bana ya
Çok az olacak şekilde var. Büyüdükçe azalıyor. 😅
çok takıntım yok ama takıntılı kişiler var ve tanıdım
Takıntılıları eleye eleye çevrede insan kalmadı
Bağımlı oldukları takıntılarını ve beklentilerini bir kenara bıraksalar hayatın daha güzel olduğunu görecekler. Ama anlatmayla anlamıyorlar
Çok var çevremizde muhakkak helesin çevresinde vardır
Çevremde var ben fazla takmıyorum.
İzin vermiyorum o tiplere.
Çok takıntılıyım. Ev, temizlik, düzen konusunda.
Var, hemen hemen sheldon cooper gibiyim..
Takıntılı bir insanımdır
Anasına çekmiş 🤣
Takıntım var
Var ufak tefek
Hayır yok
Pandemiden beri sık el yıkama takıntım var galiba
Benn
Kendim obsesifim
Deri takıntım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?