Arkadaşlarım hayat tarzımı değiştirdim diye sitem ediyorlar sizce kim haklı?

26 yaşındayım maddi durumum mesleğim yerinde yani 18 yaşından beri okurken başka ülke gezdim, eğitime gittim genç bir insanın yapacağı herşeyi yaptım büyük konserler, güzel kafeler, kamplar, eğlenceler birçok şey şu an biraz daha sakinlestim yani kendimi soyutladım ayda 3 kez konsere gidiyorsam 1 kez gidiyorum, hergün arkadaşlarımla buluşurken haftada 3 4 falan oldu ama sitem ediyorlar kendini uzaklaştırıyorsun sorun nedir diyorlar ama sorun yok sadece işime odaklı sakin bir hayat yaşıyorum sevdiğim insanlarla o kadar... sizce kim haklı yani onlarda üzülüyor diye kendimi suçlu hissettim...

Arkadaşlarım hayat tarzımı değiştirdim diye sitem ediyorlar sizce kim haklı?
Cevapla