Arkadaş ve sevgili bulmak o kadar kolay oldugu halde ben hiç yapamiyorum. Ben özürlü müyüm sakat miyım acaba?
Yoksa toplum beni istemiyor mu?
Arkadaş ve sevgili bulmak o kadar kolay oldugu halde ben hiç yapamiyorum. Ben özürlü müyüm sakat miyım acaba?
Yoksa toplum beni istemiyor mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bahsettiğin şey bir sosyal beceri değil. Özgüven eksikliği. Bunu çözmelisin bence.
25 yıldir çozülmüyor. Çevre yok 2 yildir işsizim para nedir bilmem monoton hayatım var bk gibi ailem var. Özgüveni nereden edincem?
Başka işler dene. Yeni meslek edin ne bileyim. Ben mesela bankada çalışıyordum önceden. Salgın zamanında işten attılar. Bende veterinerde başladım işe gibi. Bu biraz da senin çabalamanla ilgili bir şey. Elinde telefon var. burada olduğuna göre İnternet bağlantısı da var. Kariyer. net gibi siteler var. Bir iş bak kendine. Paran da olur ortamın da o zaman öz guvenin biraz toplar. Daha sonra da kitap okumaya başla. Bu senin kültür seviyeni artırır o zaman insanlar seninle ilgilenip ilgilenmemesi seni bukadar takıntı yapmak zorunda da bırakmaz.
Ben mühendisim de iş bulamıyorum. Akademi gidecem ALESim bk gibi. Part time işler denedim aldığım para gün sonu borçla bitiyor. Okulumdan y. lisans bursu aliyorum 1900 tl veriyorlar 5000 lira borçla çıkıyorum. Hala iş ariyorum
Yaşım da 25 oldu. Millet meslegine 20 yasinda basliyor ben 30 olacam 5 yil sonra
maalesef Türkiyenin genel problemi işsizlik. haklısın dostum. Bişey diyemiyorum. yine de kendini bukadar bırakmamalısın hayat bitane bu kadar üzme kendini
İşin en kötü tarafı bu konuma gelebilmek için bile dişimle tırnağımla geldim. Çok stresli yıllar, sınav dönemi sinir krizleri odamda ağlamalar. Önceki halim vasıfsız köleden farksızdı. O zamanlar ne ticaret ne dersler ne de sosyal beceri, hiçbirsey yoktu. Ailem hiçbir şey yapmadı çocukluğumdan beri hep izlemekle kaldı. Son 15 yılımda ailemden maneviyi birak düzgün maddi destek bile alamadım. Derslerim dilim iyileşti erasmusa gidecekken parasizliktan gidemedim.
Kendimi geliştirmeye adadım ama sanki her şey boşuna gitmiş gibi.
Kardeşim okadar haklısın ki. İnan Türk gençlerinin büyük kısmı şu an böyle. Daha geçen ay gözümün önünde 20 yaşında kız kendini metronun önüne böyle dertlerden. Sen nerde yaşıyorsun. İş bakalım sana çevremizde arastiralim
Kendine öyle deme
her şey eskisinden daha kolaylaşmış hereksin telefonu arkadaş mesajlarindan susmaz yok oraya gidelim yok kamp yapalım yok antalyaya gidelim yok denize girek. Telefonumu 1 ay bıraksam anam babam bile yazmaz geri aldigimda. Bomboş devam
Kadınların şaçma bakişlarından bikitm artık. Yolda karsilassak arkadasina suratima bakar durur zan altinda birakir sanki sllahli geziyormusum gibi
Arkasına*
Kendinize gelin ya sakin olun