Sosyal becerilerim yok ben özürlüyüm galiba?

Arkadaş ve sevgili bulmak o kadar kolay oldugu halde ben hiç yapamiyorum. Ben özürlü müyüm sakat miyım acaba?

Yoksa toplum beni istemiyor mu?

Sosyal becerilerim yok ben özürlüyüm galiba?
Cevapla